شلیک دقیق پلیس به دزد قوی هیکل خیابان های تهران + عکس

به گزارش رکنا، در پی وقوع سرقت Stealing های مشابه کیف قاپی توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در مناطق شمال تهران ، شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
با توجه به افزایش وقوعات کیف قاپی توسط تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس با بررسی اظهارات مالباختگان مبنی بر قوی هیکل و تنومند بودن سارق ، اطمینان پیدا کردند که تمامی سرقت های کیف قاپی تک نفره توسط یک نفر انجام شده ؛ لذا ضمن انجام هماهنگی با کلانتری های مناطق شمال شهر تهران ، مشخصات بدست آمده از سارق در اختیار تمامی کلانتری های شمال تهران قرار گرفت . 
روز 18 فروردین ماه  مأمورین کلانتری 123 نیاوران به سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان نوریان – خیابان آذر مینا برخورد کردند که مشخصاتش کاملا با مشخصات سارق کیف قاپ همخوانی داشت ؛ لذا به این شخص دستور ایست داده اما سرنشین موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست مأمورین اقدام به فرار Escape می کند . 
در ادامه تعقیب و گریز ، سرنشین موتور با توجه به مسدود بودن کوچه اقدام به رها کردن موتورسیکلت کرده و سعی می کند تا با پای پیاده از محل متواری شود که مأمورین با رعایت قانون Lawبکارگیری سلاح وی را از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار داده ، نهایتا با توجه به جراحت وارده به بیمارستان منتقل می شود . 
با اعلام خبر دستگیری فرد مظنون به کیف قاپی ، کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی به بیمارستان اعزام و بلافاصله مجرم سابقه دار ، حرفه ای و تحت تعقیب دستگاه قضایی بنام "علی . ج" ( 37 ساله ) مورد شناسایی قرار گرفت . 
بررسی سوابق "علی . ج" حکایت از آن داشت که وی بارها به اتهام کیف قاپی توسط پایگاه های مختلف پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان Prison شده و در حال حاضر نیز دارای محکومیت کیفری به مدت 4 سال از سوی دادسرای ناحیه 34 تهران است . 
شناسایی و بازرسی مخفیگاه متهم : 

پایگاه یکم
کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی طی هماهنگی با دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه یک تهران و اخذ دستور نیابت قضایی ، جهت بازرسی مخفیگاه متهم به منطقه شهر قدس اعزام شده ، در چندین مرحله تحقیقات میدانی اقدام به شناسایی آخرین مخفیگاه متهم "علی . ج" کرده و در بازرسی از این محل موفق به کشف تعدادی زیادی عینک طبی و آفتابی ، ساعت های مچی ، گوشی های تلفن همراه و ... شدند . 
در شرایطی که "علی . ج" در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود ، کارآگاهان با بهره گیری از اموال مکشوفه از مخفیگاه وی موفق به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگانی شدند که تمامی آنها توسط تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت مورد سرقت قرار گرفته بودند . 
در ادامه ی تحقیقات ، متهم ، "علی . ج" در برابر دلایل و مستندات غیر قابل انکار لب به اعتراف گشود و صراحتا به دهها  سرقت کیف قاپی به شیوه تک نفره در مناطق شمال ، مرکزی و شرق تهران اعتراف کرد . 
سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با بهره گیری از اموال مسروقه ی بدست آمده از مخفیگاه متهم و بررسی پرونده سرقت های مشابه ، دهها مالباخته شناسایی و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند ؛ در ادامه ، تعدادی از مالباختگان نیز به شناسایی متهم و بعضا اموال خود از میان اموال مکشوفه شدند ؛ در حال حاضر نیز تحقیقات کماکان جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد " . 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟