به گزارش رکنا، زن جوانی با پسر سه ساله اش به مرکز مشاوره آرامش اصفهان آمد و از رفتارهای بیشرمانه شوهر شیشه ای اش شکایت کرد. 
مریم به ماموران گفت: پنج سال قبل با فرشاد ازدواج کردم. اما بعد از مدتی فهمیدم او شیشه می کشد و با زنان غریبه ارتباط دارم. همه این ها رو می دیدم و مجبور به سکوت بودم. بعد از یک سال به توصیه مادرم باردار شدم و خدا پارسای کوچولویم را به ما داد. فکر می کردم با تولد پسرم، رفتار شوهرم تغییر می کند اما او نه تنها عوض نشد که وقیح تر از گذشته هم شده بود. به خاطر پسرم حرفی نزدم و زندگی ام را سه سال دیگر هم با فرشاد ادامه دادم اما هر چه می گذشت او بی تفاوت تر می شد. انگار اصلا ما را نمی دید و هر روز شرایط را سخت تر می کرد. برای نجات خودم و پارسا چاره ای جز جدایی ندارم. وقتی موضوع را با پدرم در میان گذاشتم، او از تصمیم ام استقبال کرد اما می گوید حاضر نیست پسرم را قبول کند.
زن جوان با نگاهی به پسر سه ساله اش اشک هایش را پاک کرد و افزود: مستاصل شده ام. تصور زندگی با فرشاد برایم غیرممکن است اما اگر جدا شوم باید پارسا را به پدر معتادش بدهم و آینده اش را تباه کنم. فرشاد وقتی شیشه می کشد توهم می زند و اصلا متوجه رفتارش نیست. نمی توانم پسرم را به او بسپارم. به همین خاطر دنبال خانواده ای آبرومند برای او هستم. شاید کار درستی نباشد اما این تنها فکری است که به ذهنم می رسد. مطمئنا فرشاد از شنیدن این موضوع ناراحت نمی شود. او عاطفه پدری ندارد! کمکم کنید برای آینده پسرم کاری کنم تا او هم مثل مادرش سیاه بخت نشود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟