به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین رئیس پلیس Police کرمانشاه در توضیح این خبر گفت: این باند چهار نفره که به واسطه کارهای اطلاعاتی شناسایی شده بودند، پیش از انجام سرقت Stealing در بلوار سجاد کرمانشاه در دام سبزپوشان نیروی انتظامی افتادند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: این سارقان برای فرار Escape از دست قانون Law با سلاح گرم به سمت ماموران تیراندازی کردند، لذا با توجه به احتمال گروگانگیری و حساسیت موضوع، واحد نوپو نیز وارد عمل شد.
وی که خود نیز در صحنه درگیری پلیس با سارقان حضور داشته است، عنوان کرد: در این درگیری یکی از سارقان از ناحیه مچ پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد، دو نفر دیگر از متهمان نیز با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و به همراه خودرو به منظور سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند.
مرزبانی ادامه داد: محل اختفای نفر چهارم این باند نیز توسط نیروهای نوپو شناسایی و مورد محاصره قرار گرفت و در نهایت متهم در کانال کولر خانه ای که قصد سرقت از آن را داشت، دستگیر شد.
جانشین رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: سرکرده باند دارای سوابق شرارت، زورگیری و حمل سلاح گرم است.
مرزبانی تاکید کرد: با تمام توان با سارقان و تهدید کنندگان جان و مال مردم برخورد می کنیم و فرصت عرض اندام را از آنان سلب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مردم بهترین یاور ناجا در انجام ماموریت های پلیسی هستند، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟