ماجرای جلسه کثیف 4 مرد در خانه متروکه خیابان دستغیب  تهران + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری 108 نواب صبح امروز از دستگیری باند 4 نفره سارقان و یک مالخرِ اماکن خصوصی، خبر داد و گفت: سارقان در مخفیگاه های خود طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. 
رئیس کلانتری 108 نواب در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت های شهروندان در خصوص سرقت Stealing از اماکن خصوصی و پارکینگ و انباری ها، تحقیقات و بررسی ها از سوی مأموران کلانتری 108 نواب آغاز و مشخص شد که تعدادی از سارقان حرفه ای و سابقه دار، ضمن پاتوق قرار دادن خانه ای مخروبه در حوالی خیابان دستغیب، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی، پارکینگ ها و انباری ها می نمایند و سپس توسط یکی از مالخرهای سابقه دار به فروش می رسانند. 
وی افزود: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقباً دستور بازداشت متهمان و بازرسی از پاتوق آن ها صادر شد. تیمی از مأموران کلانتری جهت دستگیری سارقان اعزام که، مأموران یکی از سارقان را در حوالی خیابان دستغیب در حالی که تعدادی اموال مسروقه در دست داشت، دستگیر کردند که در نهایت سه سارق دیگر و یک مالخر نیز طی چند عملیات ضربتی دستگیر و متهمان اعتراف کردند که پس از سرقت اموال مسروقه آن ها را در پاتوق خود نگهداری و اکنون هم تعدادی از اموال مسروقه در همان محل باقی مانده است که قصد داشتیم اموال مسروقه را به مالخر بفروشم. 
قاسم آبادی در ادامه گفت: سارقان ضمن اقرار کردن سرقت هایی که در چند روز اخیر انجام داده بودند؛ تعدادی از اموال مسروقه در پاتوق آنان، کشف و ضبط شد. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متهمان تشکیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟