گروگانگیری مرد 62 ساله در سیستان و بلوچستان / انگیزه آدم ربا مشخص شد

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد طاهری جانشین رئیس پلیس Police استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی 62 ساله در شهرستان نیمروز تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم یا متهمان و آزادی گروگان hostage تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. 
این مقام انتظامی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم Crime و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است. 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آدم ربا را که قصد فرار Escape داشت دستگیر و گروگان را آزاد کنند. 
طاهری در پایان با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟