این 3 دزد شهرک غرب را نا امن کرده بودند+ عکس

سرهنگ پاسدار سعید کفراشی" رییس کلانتری 134 شهرک قدس صبح امروز از دستگیری سه سارق لوازم خودرو در محدوده شهرک قدس خبر داد و گفت: «این متهمان در حالیکه مشغول سرقت لوازم خودرو بودند، دستگیر شدند». 

رییس کلانتری 134شهرک قدس در توضیح این خبر گفت: سحرگاه امروز، مأموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به پرسه زنی شخصی با چراغ قوه در اطراف خودرویی، مشکوک و برای بررسی بیشتر به فرد مشکوک، نزدیک که مشاهده می کنند دو نفر دیگر در داخل خودرویی دیگر که در کنار خیابان پارک بود، در حال سرقت Stealing لوازم داخل آن هستند، بر این اساس سارق بودن آنها، برای مأموران انتظامی مسجل و هر سه سارق، طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر سه فرد مشکوک همدیگر را می شناسند و در بازرسی از آنها، آلات ارتکاب جرم، دو دستگاه رادیو پخش که زیر صندلی یکی از خودروها جاسازی شده بود و تعدادی کارت های بانک متعلق به اشخاص مختلف و همچنین تجهیزات دفاعی و ... کشف و ضبط شد.

سرهنگ کفراشی افزود: سارقان ضمن پذیرش جرم Crime انتسابی، در بازجویی اولیه خود اقرار کردند دارای سابقه کیفری در خصوص مالخری اموال مسروقه بوده که سارقان به همراه اموال مسروقه برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس Police آگاهی پایتخت تحویل گردیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟