مادر و دخحتربه گزارش رکنا، ظهر یکم بهمن ماه 92 یک زن میانسال هراسان با آتش نشانی تماس گرفت و کمک خواست. وی گفت: در طبقه دوم آپارتمانمان یک زوج به همراه دختر سه ساله شان زندگی می کنند. امروز مرد همسایه که راننده کامیون است و برای کار به اهواز رفته با خانه مان تماس گرفت و گفت از صبح زود هر چه با خانه شان تماس می گیرد همسرش پاسخ نمی دهد. مرد همسایه گفت نکران همسر و فرزنش شده و از من خواست تا مقابل در خانه شان بروم. زن همسایه در خانه را باز نمی کند ولی از داخل خانه بوی گاز به مشام می رسد.

به دنبال تماس این زن و با هماهنگی با پلیس، آتش نشانان در خانه مورد نظر را شکستند و با جنازه زن 23ساله به نام سهیلا و دختر سه ساله اش یلدا روبه رو شدند. شیر گاز بریده شده و شواهد نشان می داد این مادر و دختر قربانی گاز گرفتگی شده اند.

در حالی که فرضیه بریدگی عمدی شیلنگ گاز قوت گرفته بود روشن شد به خانه این زن دستبرد زده شده و یک میلیون تومان پول نقدی و مقداری از طلاهای سهیلا دزدیده شده است.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ مادر و دختر خردسال را خفگی اعلام کرد پرونده رنگ و بوی جنایی به خود گرفت و تحقیقات پلیسی اغاز شد.

همسر سهیلا به نام مصطفی در بازجویی ها گفت: برای کار با کامیونم به اهواز رفته بودم اما وقتی با خانه تماس گرفتم و همسرم پاسخ نداد نگران شدم و از زن همسایه کمک خواستم. پلیس Police در نخستین گام از بازجویی ها به اختلاف های دنباله دار مصطفی و سهیلا پی برد به این ترتیب مصطفی به عنوان نخستین مظنون جنایت Crime بازداشت شد. اما در ردیابی تلفن همراه وی مشخص شد این مرد هنگام کشته شدن همسر و فرزندش در جنوب کشور بوده است. پلیس با بررسی تماس های تلفنی مصطفی به رابطه پنهانی او با یک زن غریبه به نام لیلا پی برد.

مصطفی که مدعی بود با لیلا در زمینه کاری همکاری دارد در بازجویی های بعدی به رابطه پنهانی با این زن اعتراف کرد.

به این ترتیب لیلا به عنوان مظنون بعدی جنایت خاموش بازداشت شد. زن 30 ساله در بازجویی ها گفت: در کرج به تنهایی زندگی می کردم و وضع مالی خوبی نداشتم تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با مصطفی آشنا شدم. قرار بود با هم کار کنیم و جنس هایی را که مصطفی از جنوب کشور به تهران می آورد من با قیمت مناسب در کرج بفروشم اما بعد از مدتی مصطفی از اختلاف های همیشگی با همسرش گلایه و به من ابراز علاقه کرد. تازه ارتباط ما شروع شده بود که سهیلا به شوهرش مشکوک شد. به همین خاطر من به درخواست مصطفی به خانه اش رفتم تا رابطه ام را با همسر او نزدیک تر کنم.

وی ادامه داد: بعد از چند ماه من و سهیلا دوست های صمیمی شده بودیم به همین خاطر عذاب وجدان داشتم . از مصطفی خواستم تا به رابطه پنهانی مان پایان دهیم اما او قبول نکرد. مصطفی می گفت به همسرش علاقه ای ندارد اما به خاطر فرزندش نمی تواند از او جدا شود.

این زن گفت: ارتباط من و مصطفی بدون اینکه سهیلا به ماجرا مشکوک شود ادامه داشت و من انگیزه ای برای حذف کردن سهیلا و دخترش نداشتم.

با گذشت شش ماه از جنایت و در حالی که پلیس مدرکی علیه لیلا به دست نیاورده بود پلیس یک خط تلفن پنهانی از سهیلا به دست آورده و پرده از رابطه پنهانی قربانی با یک پسر 27ساله که کارگر کشتارگاه تهران بود برداشت. به این ترتیب محمد بازداشت شد. وی که منکر رابطه پنهانی با قربانی بود در بازجویی ها به جنایت اعتراف کرد. وی گفت: مدتی بود با لیلا آشنا شده بودم. او می گفت همسرش مدام در سفر است و آنها رابطه خوبی با هم ندارند. لیلا همیشه در غیاب همسرش با من تماس می گرفت تا به دیدنش بروم. آخرین بار وقتی به خانه سهیلا رفتم با هم درگیر شدیم. من که عصبانی بودم او را خفه کردم. همان موقع دختر سهیلا که خواب بود بیدار شد و شروع به گریه کرد. من از ترسم یک بالشت روی صورت او گذاشتم تا خفه شد. شیرهای گاز را بردیم وبعد از سرقت Stealing پول و طلاها فرار Escape کردم تا همه فکر کنند مادر و دختر به خاطر گازگرفتگی کشته شده اند.

به دنبال اعتراف های پسر جوان و بادسازی صحنه جرم Crime پرونده به شعبه 11دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا پسر جنایتکار به زودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی اشد مجازات خواسته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار جدید حوادث امروز را بخوانید:

گزارش تصویری از اعدام قاتل اراک با طناب زرد در ملاعام / ساعت 7 صبح اجرا شد

کامران و رخشان 18 سال پس از یک زندگی!

پس از دوستی با یک جوان در دام شیطانی او دو همدستش گرفتار شدم / مرا به بیابان های کرج بردند و ...

اقدام کثیف کارمند زن با رئیس شرکت

مرا در یک اتاق زندانی ام کرد و چند دقیقه بعد و با دو دوستش وارد اتاق شدند و ...

سلطان جعل ایران اعدام می شود+عکس

برادر شوهرم به من فهماند که دنبال ارتباط با من است و من در غیاب شوهرم او را به خانه دعوت کردم!

ارتباط پنهانی و شیطاین سهیلا با جوان 27 ساله به طور هولناکی لو رفت / شوهر او هم با یک زن دیگر ارتباط داشت که ...+عکس

فیلم گفتگو با مردی که به خاطر ترس از زنش قاتل شد / او در پشت شمشادهای اتوبان چه کرد؟+عکس

نقشه کثیف شوهر خواهر برای دختر 24 ساله / او یک جوان را اجیر کرد تا...

این زن شیطان صفت راننده تاکسی را آزار و اذیت کرد!+عکس

بلایی که سگ های ولگرد بر سر کودک نجف آبادی آوردند / ، پوست سر این پسر بچه را کندند

نقشه شوم و وحشتناک برای زن جوان در اتوبان نزدیک فرودگاه کرمانشاه

دردسر بلیط کنسرت پاپ در مشهد

دور از چشم خانواده ام نزد اصغر رفتم و باردار شدم / روی بازگشت ندارم و...

مرد پرستار بی رحمانه دختری را در برابر دوربین موبایلش شکنجه کرد + عکس

نقشه نوعروس 16 ساله برای ملاقات های پنهانی با دوست پسر سابقش/پلیس مشهد راز پیام ها وحشتناک این دختر را به دست آورد

ارتباط شیطانی زن تهرانی با مرد افغان / این مرد به خاطر یک موبایل زن تنها را کشت

نرگس 21 ساله در دام شیطانی گشت ارشاد 3! / گفت مامور است و مرا سوار پراید کرد مرا به بیابان برد و ...

رفتارهای شرم آور فرشاد مرا از خودش متنفر کرد و حالا فقط قلبم برای پارسا می تپد!

اتفاقی نادر که برای یک گوسفند رخ داد+عکس


 

 

 

کدخبر: 256852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟