به گزارش رکنا، سرهنگ قدمگاهی رئیس پلیس Police قوچان گفت: در پی گزارش سرقت Stealing خانه در محدوده خیابان گوهرشاد شهرستان قوچان موضوع در  دستور کار تیمی از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ضمن بررسی دقیق محله سرقت و آثار به جامانده تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یکسری تحقیقات گسترده میدانی مالخر اموال مسروقه را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند. فرد مالخر در بازجویی‌های به عمل آمده سارق ۴۲ ساله را معرفی که ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
وی گفت: متهم در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس به سرقت از این خانه و دو فقره سرقت دیگر با همدستی دو نفر به نام‌های وحید ۳۴ ساله و زهره ۳۹ ساله اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان قوچان بیان کرد: در ادامه این عملیات ماموران در اقدامی ضربتی دو همدست متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه شامل گردنبند، انگشتر طلا با نگین زمرد، تردمیل، فرش و اسناد و مدارک شناسایی و... به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟