مادرم را می شناسید؟ / نامش کبری است ولی گلچین صدایش می کنند+عکس

کپی یک عکس قدیمی و خاطره‌ای مبهم از صورت مادر در شیرخوارگاه تنها سرنخ‌های پسری جوان از مادرش است که 19 سال قبل سرنوشتی مبهم آنها را از هم جدا کرده است. پسرجوان حالا برای یافتن مادرش از مردم درخواست کمک دارد.

 صبح روز دوشنبه 21 فروردین‌ماه پسر 19 ساله‌ای به نام علی به دادسرای امور جنایی آمد و از قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم برای پیدا کردن مادر گم شده‌اش درخواست کمک کرد.

پسر 19 ساله در شرح ماجرای زندگی‌اش گفت: 19 سال قبل مادرم مرا به شیرخوارگاه آمنه سپرد و رفت و دیگر از آن روز به بعد خبری از مادرم ندارم. همیشه چشم انتظار مادرم بودم تا اینکه از سه سال قبل به جست‌وجوی مادرم پرداختم، اما تا الان موفق به پیدا کردن مادرم نشدم تا اینکه امروز تصمیم گرفتم به دادسرای امور جنایی بیایم و از بازپرس سهرابی برای پیدا کردن مادرم کمک بخواهم.

علی که نگران به نظر می‌رسید، ادامه داد: نام مادرم کبری بیک محمدلو و نام پدرش علی است که در 12 خرداد سال 1358 به دنیا آمده است. آن طور که شنیده‌ام پدر مادرم که مادرم را گلچین صدا می‌کرده مدتی قبل از به‌دنیا آمدن من به زندان Prison می‌افتد و همان موقع مادربزرگم نیز فوت می‌کند به همین دلیل مادرم که از شوهر اولش جدا شده بود، برای ادامه زندگی به خانه عمویش ‌ می‌رود. عمویش با اصرار او را به عقد مردی که 17 سال از او بزرگ‌تر است در می‌آورد و حاصل زندگی آنها من هستم. زمانی که مادرم مرا باردار بود با پدرم اختلاف پیدا می‌کند. پدرم که آدم بدبینی بوده به مادرم تهمت می‌زند و مادرم خانه او را ترک می‌کند و وقتی به دنیا آمده بودم به خاطر اینکه سر پناهی نداشته مرا به شیرخوارگاه آمنه می‌سپارد.

من تا شش سالگی در شیرخوارگاه بودم تا اینکه پدرم که او را خشایار صدا می‌زنم به شیرخوارگاه آمد و مرا با خودش برد. آنطور که شنیده‌ام در مدتی که در شیرخوارگاه بودم، مادرم از دور جویایی احوال من بود و بعد از اینکه خشایار مرا تحویل گرفت، اصرار داشت مرا ببیند، اما خشایار اجازه نداده بود و مادرم از ترس پیش من نیامد. سال‌ها منتظر مادرم بودم، اما خبری از او نشد. حالا دیپلم گرفته‌ام و کار آزاد دارم و دوست دارم هر چه زودتر مادرم را ببینم. من به گذشته مادرم کاری ندارم و از اینکه مرا به شیرخوارگاه سپرده بود ناراحت نیستم چون می‌دانم چاره‌ای جز این راه نداشته بود. دوست دارم هر چه زودتر مادرم را به آغوش بگیرم و در کنارش باشم به همین خاطر سه سال است در جست‌وجو هستم و در این مدت توانستم تصویر گذرنامه مادرم را به دست آورم که مشخص شد او زنده و در ایران است. من علاوه بر این از طریق شیرخوارگاه کپی شناسنامه مادرم را به دست آوردم و الان به این مدارک دلخوشم تا هر چه زودتر با این مدارک مادرم را پیدا کنم.

وی در پایان گفت: از مادرم می‌خواهم اگر این خبر را بخواند حتماً به سراغ پسرش بیاید و من چشم انتظار او هستم و از افرادی هم که از مادرم اطلاع دارند درخواست دارم به من کمک کنند تا مادرم را پیدا کنم.

کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی سهرابی تحقیقات برای شناسایی زن گمشده را آغاز کرده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار جدید حوادث امروز را بخوانید:

این 2 دختر تا حد مرگ شکنجه شدند +عکس

اقدام کثیف شوهر سابق با زن جوان

راز کثیف زوج جوان در چالوس چه بود؟!

ستارگان فوتبال انگلیس اسیر کودک آزاری شدند

خودکشی جوان 26 ساله بهشهری در خانه / او حلق آویز شده بود

دزدی 200 میلیون تومانی کارمند بانک لو رفت

دورگردن 3 شرور دهلرانی آفتابه انداختند و در شهر چرخاندند + عکس

مرگ دردناک133 زن و مرد با خوردن قرص برنج در استان تهران

دردسر دوربین تفنگ برای یک روستایی

قطع شدن پای یک مرد در انفجار مین دوران جنگ مریوان

مرگ دلخراش مادر و کودک در کابین کامیونت + عکس

جزغاله شدن 4 ماشین با انفجار هولناک پمپ گاز در شیراز + فیلم و عکس

دزدان با پلیس رخ به رخ شدند + عکس

3 مرد دزدان حرفه ای قائمشهر بودند

دستگیری دزدان میلیاردی طلاهای یک خانه در شیراز+عکس

 

کدخبر: 256619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟