به گزارش رکنا، اوایل فروردین ماه امسال مرد تازه دامادی با مراجعه به پلیس Police از ماجرای دستبردهای سریالی از خانه اش در روستای فیاضیه آبادان خبر داد.
این مرد به ماموران گفت: مدت کوتاهی است که ازدواج کردم و خانه ای در روستای فیاضیه خریدم و زندگی جدید را کنار همسرم در این خانه شروع کردم اما هر بار که از خانه خارج می شویم پس از بازگشت در برابر صحنه دستبرد جهیزیه همسرم قرار گرفته ایم.
بدین ترتیب سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس برای دستگیری عامل سرقت Stealing از خانه عروس و داماد وارد عمل شوند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پای در محل سرقت ها گذاشتند و پی بردند که همسایگی خانه تازه داماد دزد سابقه داری زندگی می کنند و در این مرحله تجسس های فنی برای دستگیری دزد The Thief خانه عروس و داماد جوان کلید زده شد.
در گام بعدی ماموران یکی از سارقان حرفه ای و افیونی که دیوار به دیوار خانه تازه داماد زندگی می کرد را شناسایی کردند و زمانیکه برای بررسی های دقیق پای در خانه این متهم گذاشتند وسایل سرقتی جهیزیه عروس خانم به دست آوردند.
همین کافی بود تا دزد خانه تازه داماد پرده از راز سرقت هایش بردارد و گفت: در منطقه ای که زندگی می کنیم همه می دانند که من و چند تن ازدوستانم که در این محله هستیم سابقه سرقت داریم و هیچ وقت نتوانستیم از آنها دزدی theft کنیم تا اینکه زوج جوانی به همسایگی ما آمدند و قبل از اینکه دیگر دوستانم خانه آنها را هدف سرقت قرار دهند دست به کار شدم.
وی افزود: وقتی زوج جوان از خانه خارج می شدند به کمک خانواده ام از دیوار حیاط وارد خانه تازه داماد می شدم و به راحتی دست به سرقت می زدم و قبل از حضور آنها به خانه باز می گشتم.
بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به دستبرد از خانه تازه داماد با قرار وثیقه روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 256545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟