یک بار اعدام و 9 بار حبس ابدبرای عامل کشتار کلیسای چارلستون آمریکا

به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک قاضی Judge در ایالت کارولینای جنوبی روز دوشنبه برای دیلان روف، جوان نژاد پرست سفیدپوستی که کشتار کلیسای سیاه پوستان در چارلستون آمریکا را در سال 2015 مرتکب شد و تعداد کشته های آن به نه نفر رسید، حکم 9 بار حبس ابد را صادر کرد. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که وی در ابتدای سال جاری میلادی نیز در ارتباط با همین پرونده با مجازات اعدام execution روبرو شده بود.

حکم اعدام که در ماه ژانویه برای این جوان معتقد به برتری نژادی سفیدپوستان صادر شده بود، به حکم 9 بار حبس ابد وی اضافه خواهد شد. وی در پایان دادگاهی که در ابتدای سال جاری میلادی برایش برگزار شد، نه عذرخواهی و نه ابراز پشیمانی کرد.

در آمریکا معمولا در جرایم قتل، دادگاه های همان ایالت تصمیم گیری می کنند و بسیار نادر اتفاق می افتد که دستگاه قضایی فدرال آمریکا برای کسی حکم اعدام صادر کند؛ مسأله ای که برای دیلان روف اتفاق افتاد و به اعدام محکوم شد.

دیلان روف در 17 ژوئن سال 2015 ، 9 نفر از افرادی را که در حال برگزاری مراسم نیایش در کلیسای امانوئل در شهر چارلستون در جنوب شرق آمریکا بودند، به قتل Murder رساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟