به گزارش رکنا، سرهنگ هادی میرزایی رییس پلیس Police شهرستان راور استان کرمان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس با در جریان قرار گرفتن سرقت Stealing طلاهای خانه ای برای دستگیری عامل این دزدی theft میلیونی وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت پی بردند که سارق با اطلاع از وجود گاوصندوق پای در خانه گذاشته و به راحتی اقدام به سرقت طلا و پول های داخل گاوصندوق کرده است.
سرهنگ میرزایی ادامه داد: کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی با توجه به نحوه سرقت میلیونی طلاها در کمتر از 6 ساعت موفق به شناسایی یکی از دزدان سابقه دار شدند.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پای در مخفیگاه سارق سابقه دار گذاشتند و دزد The Thief جوان دستگیر شد و در بازرسی بدنی متهم یک میلیون و 850 هزار تومان که از گاو صندوق به سرقت رفته بود را به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت:با تشکیل پرونده در این خصوص و ارجاع به دستگاه قضا ، تحقیقات پلیسی برای کشف طلاهای به سرقت رفته آغاز شد.
سرهنگ هادی میرزایی گفت: با اعترافات سارق ، 900 میلیون ریال طلای سرقتی در نزدیکی مخفیگاه متهم کشف و پس از سیر مراحل قانونی همه اموال مسروقه تحویل مالباخته شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟