به گزارش رکنا، محسن نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از بازگشت200میلیون تومان از وجوه اختلاس در شهرداری خواجوشهر سیرجان به بیت المال خبرداد و گفت: با وصول گزارش سازمان بازرسی استان کرمان در اواخر اسفند ماه95 مبنی بر اختلاس در شهرداری یکی از شهرهای اقماری شهرستان سیرجان (خواجوشهر) موضوع با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، شهردار این شهر به همراه معاونین مالی، فنی و مسئول امور مالی توسط دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس Police آگاهی با دستور قضائی جلب شدند.
این مقام قضائی بیان کرد: با بررسی اسناد و مدارک موجود و اقرار صریح شهردار مشخص شد نامبرده پس از جعل در تعداد شش فقره چک و تغییر مبالغ آن ها، بیش از هفتصد میلیون تومان از اموال شهرداری را مورد اختلاس قرار داده است.
این مقام قضائی تصریح کرد: با پیگیری به عمل آمده تاکنون مبلغ دویست میلیون تومان از وجوه اختلاس شده به بیت المال بازگشت داده شده است.
محسن نیک ورز بیان داشت: متهمان پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت راهی زندان Prison شده و تحقیقات قضائی جهت روشن شدن نقش معاونین شهردار در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟