به گزارش رکنا، سرهنگ قدمگاهی رئیس پلیس Police شهرستان قوچان در تشریح این خبر در گفت وگو با رکنا گفت: روز گذشته یکی از همکاران پلیس هنگام بازگشت به خانه خانم جوانی را در حال هل دادن یک پراید مشاهده و برای کمک وارد عمل می‌شود.
این مقام انتظامی افزود: با نزدیک شدن به محل راننده خودرو را در حال استارت زدن با تیغه چاقو مشاهده می‌کند و این فرد عنوان می‌کند که نیازی به کمک ندارد و دوستش را برای گرفتن باتری نو می فرستد.
وی خاطرنشان کرد: این مامور وظیفه شناس با توجه به رفتار مشکوک راننده خودرو بلافاصله موضوع را به مرکز ۱۱۰ اعلام و با استعلام پلاک خودرو مشخص می شود خودرو در شهر مشهد سرقت Stealing شده است. این مامور وظیفه شناس با محرز شدن سرقت متهم را دستگیر و با همکاری تیم گشت به پلیس آگاهی منتقل می‌کند.
قدمگاهی گفت: متهم ۳۳ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت خودروهای سواری در شهر مشهد با همدستی مردی ۳۵ ساله اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی اظهار داشت که پس از سرقت خودروها را به فردی مالخر برای اوراق کردن در محدوده خیابان رسالت تحویل می‌دادند و دوستش در سرقت‌ها نقشی نداشته است.
وی در پایان کرد: تحقیقات برای دستگیری همدست متهم مالخر و دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟