شاهرخ به خاطر ارتباط شیطانی با زن افغان، شوهر او را کشت+عکس

صبح 19اسفند سال گذشته با پیدا شدن جسد سوخته مردی جوان در بلوار عمار یاسر مشهد تحقیقات قضایی- پلیسی برای کشف راز جنایت آغاز شد. مقتول پس از قتل با اسید سوزانده شده بود تا کسی پی به هویت او نبرد و جسد پتوپیچ او داخل یک کیسه در خیابان رها شده بود.

با حضور قاضی احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد و کارآگاهان آگاهی در محل، بررسی‌ها آغاز و پس از بررسی‌های گسترده هویت مقتول شناسایی شد. او جوانی افغان‌ بود که با همسر 23ساله‌اش در یکی از محله‌های مشهد زندگی می‌کرد اما زمانی که مأموران راهی خانه وی شدند، اثری از همسرش نبود و او نیز ناپدید شده بود.

شکی وجود نداشت که زن جوان راز قتل شوهرش را می‌داند و مأموران به پرس و جو از بستگان و آشنایان او پرداختند ولی کسی از او خبر نداشت. همه آنها می‌گفتند که از زن جوان شنیده بودند او و شوهرش قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند و تصور می‌کردند که آنها از کشور خارج شده‌اند.

در چنین شرایطی تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه مشخص شد زن جوان در مشهد حضور دارد و از کشور خارج نشده است. در نهایت این زن زمانی که به منزل قبلی خود برگشته بود تا پول رهن خانه را از صاحبخانه بگیرد، دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی راز قتل شوهرش را برملا کرد.

او گفت: شوهرم دست بزن داشت و سر هر مسئله‌ای مرا کتک می‌زد. او مدتی قبل تصمیم به مهاجرت به اروپا گرفت اما در خارج از کشور دستگیر و به افغانستان بازگردانده شد. در مدتی که شوهرم در ایران نبود، با جوانی به نام شاهرخ آشنا شدم. او در یک کارگاه انگشترسازی کار می‌کرد و برایش درددل می‌کردم و از رفتار بد شوهرم می‌گفتم.

رابطه مخفیانه ما ادامه داشت تا اینکه شوهرم توانست بار دیگر به ایران برگردد. وقتی برگشت رفتارش بدتر شد. با هم اختلاف داشتیم تا اینکه با مشورت احسان تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. کمی سیانور خریدم و یک روز که شوهرم در خانه بود داخل آبمیوه‌اش ریختم اما چون کم بود شوهرم حالش بد شد و سم را بالا آورد.

وقتی نقشه‌ام ناکام ماند، این بار شاهرخ تصمیم گرفت او را به قتل برساند. برای همین با کمک 2نفر از دوستانش شوهرم را به کارگاه انگشترسازی کشاندند و او را با خوراندن سیانور به قتل رساندند. پس از آن جسد را با اسید سوزاندند تا کسی هویتش را شناسایی نکند و در خیابان رها کردند.

پس از جنایت، چون ترسیده بودم تصمیم گرفتم با شاهرخ هم قطع رابطه کنم. برای همین به او گفتم که می‌خواهم از ایران فرار Escape کنم. حتی یک‌بار با او تماس گرفتم و گفتم که در مرز ترکیه هستم و می‌خواهم برای همیشه از ایران بروم. من حتی در بین اقوام هم شایعه کردم که همراه شوهرم قصد مهاجرت داریم تا به ناپدیدشدن ما شک نکنند و می‌خواستم زندگی جدیدی را شروع کنم که دستگیر شدم.

با اظهارات این زن، همدستانش نیز دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به ارتکاب جنایت اعتراف کردند. در این میان شاهرخ گفت: وقتی زن جوان نتوانست با سیانور شوهرش را به قتل برساند تصمیم گرفتم خودم این کار را انجام دهم. او آنقدر از شوهرش و رفتار او نزد من بد گفته بود که فکر می‌کردم با این کار زن جوان را نجات می‌دهم.

متهم ادامه داد: مقتول آشپز بود و من هم به بهانه آشپزی برای یک مراسم او را به کارگاه انگشترسازی کشاندم. بعد هم با 2نفر از دوستانم که از قبل نقشه‌ام را با آنها در میان گذاشته بودم، با شوکر به او حمله کردیم. او شوکه شده بود و مجبورش کردیم لیوان آبی را که آغشته به سیانور بود سر بکشد. به او گفتم داروی خواب‌آور است و وقتی خورد، جانش را از دست داد. پس از آن هم جسدش را با اسید سوزاندیم و در خیابان رها کردیم.

با اعترافات مرد جوان، همدستان او نیز دستگیر و همگی صبح پنجشنبه به محل جنایت منتقل شدند و صحنه قتل مرد افغان‌ را بازسازی کرده و جزئیات آن را شرح دادند. به این ترتیب قاضی احمدی‌نژاد برای شاهرخ و یکی از دوستانش که عاملان اصلی جنایت بودند به اتهام مشارکت در قتل، برای همسر مقتول به اتهام آغاز به قتل و معاونت در قتل و برای متهم چهارم به اتهام معاونت در قتل قرار قانونی صادر کرد و متهمان راهی زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مرد مست 24 ساعت پسر 14 ساله تهرانی را شکنجه شیطانی کرد / او را در قهوه خانه دیدم و ...

گره کور در پرونده کشته شدن روحانی یک مسجد در شرق تهران

وقتی مادر دو قلوهای قزوینی فوت کرد، سرنوشت تلخ رقم خورد / این 2 قلوها را می شناسید؟+فیلم و عکس

نوعروس ایرانی وقتی به استرالیا رسید با یک دانشجوی امریکایی همخونه شد و .../ سیاوش وقتی فتانه را کتک زد از این کشور اخراج شد

میهمان های عروس و داماد در جشن عروسی به جان هم افتادند+ فیلم

خوشگذرانی آرش با نقشه کثیف در ویلای شمال

شکنجه شیطانی دختر فیلمبردار پشت جعبه های میوه یک پارکینگ قدیمی

آبرویم رفت همه مرا در وضیعت بد کنار یک مرد غریبه دیده بودند

احمد و یاسمن یک خانه فساد را اداره می کردند+عکس 4 زن و دختر در کنار احمد هنگام دستگیری +عکس

درخواست طلاق به خاطر علاقه فریبرز به سگ / زنم به ارتباط من و سگم حسودی می کند!

با شناسنامه یک مُرده در ایران زن گرفتم، سربازی خریدم و حتی یارانه هم می گرفتم!

شاهرخ به خاطر ارتباط شیطانی با زن افغان، شوهر او را کشت+عکس

پیرمرد منحرف که عاشق دختر 13 ساله همسایه شده بود!+ عکس

سمیرا با نقشه کثیف به خانه مرد پولدار رفت+ عکس

دردسر توبه یک تبهکار / اشک های مادرم را سر سجاده دیدم و...

دنیای گناه آلود منیژه پس از افتادن شوهرش به زندان

شیما 2 مرد کچل را به خانه آورد و ...+ عکس

تبهکاری که با لباس زنانه در رشت سرقت می کرد

راز شیطانی جسد نیمه برهنه دختر دبیرستانی که در پارک جنگلی رها شده بود

این دختر 20 ساله شهر ارومیه را به هم ریخت

قاتل پیش‌نماز مسجد ساجدین تهران کیست؟

وقتی در خانه تنها بودم کامران با چرب زبانی به خانه ام آمد و ... / انتقام وحشتناک مهسا او را پشت میله های زندان انداخت

عروس 6 ساله با گریه از آزار داماد پیر گفت+ فیلم

 

 

کدخبر: 255575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟