کلاهبرداری میلیاردی مرد فریبکار از ارگان های امنیتی و نظامی/ او در آبادان دستگیر شد+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 11 صبح دوشنبه 14 فروردین ماه امسال رییس بانکی در خیابان امیری آبادان در تماس با پلیس Police از حضور یک مرد فریبکار با تراول چک های تقلبی در بانک خبر داد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر برای بررسی های بیشتر در محل حاضر شدند و مرد جوان را که پول تقلبی در دست داشت دستگیر کردند.
مرد جوان در اعترافات ابتدایی خود را بی گناه می دانست و ادعا کرد که پدرش مریض است و برای درمان وی از یکی دوستانش پول قرض گرفته و قصد داشته آن را به حساب پدرش واریز کند که کارمند بانک متوجه تقلبی بودن آنها شده و وی که بی اطلاع از ماجرا بوده دستگیر شده است.
در ادامه ماموران با توجه به مرموز بودن ادعاهای مرد جوان به بررسی کیف سامسونت وی پرداختند که چند انگشتر و گردنبند طلا تقلبی، مهر جعلی چند سازمان امنیتی مهم و 2 کارت شناسایی بازرگانی جعلی و یک فاکتور فروش 8 میلیارد تومانی برنج به 2 ارگان نظامی و امنیتی به دست آمد.
بدین ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.
متهم در بازجویی های ابتدایی گفت: کارت و مهرهای جعلی را از یک نفر از اصفهان گرفتم و با استفاده از این کارت و مهرهای تقلبی اقدام به کلاهبرداری در زمینه ترخیص کالا، خرید و فروش گمرکی می کردم.
وی افزود: با مدارک جعلی توانستم به ارگان های نظامی و امنیتی اجناسی را به فروش برسانم و فکر نمی کردم دستگیر شوم.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات از متهم پی بردند که مرد فریبکار قصد داشته چند خودروی گرانقیمت را از کشورهای عربی وارد ایران کند و صاحبان خودروها نیز پول زیادی بابت ترخیص خودروها از گمرک به وی پرداخت کرده اند.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی دیگر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 255519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟