کاهش 35 درصدی شرارت در ایام نوروز / آمادگی کامل در برابر داعش + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 13.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26

 

به گزارش رکنا، صبح امروز مراسم تشییع دو شهید پلیس Police پایتخت در فرماندهی انتظامی پلیس تهران بزرگ برگزار شد.
این مراسم ساعت 9 صبح با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و خانواده های شهدا برگزار شد.
سردار حسین ساجدی نیا رئیس پایس پایتخت در حاشیه مراسم تشییع شهدای پلیس تهران گفت: این حادثه Incident بامداد 12 فروردین ماه در  شرق تهران صورت گرفت. ماموران نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت اقدام به ایست و بازرسی هایی در سطح شهر کرده بودند که ماموران پلیس به خودروی پرایدی مشکوک شدند که دستور توقف برای آن ها صادر شد اما سرنشینان پراید بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار Escape کردند که شهید ستوان دوم محسن طهماسبی و شهید ستوان دوم مجید خدابنده‌لو سوار بر موتور به تعقیب آن ها رفته که در حین مسیر روی پل Bridge هجرت دچار سانحه شده و به درجه شهادت رسیدند.
این مقام انتظامی افزود: در این خصوص دو متهم فراری دستگیر شدند که در تحقیقات مشخص شد که آن ها سابقه بزهکاری و زندان Prison دارند و تحقیقات پلیس ادامه دارد. 
وی در خصوص کاهش جرایم در ایام نوروز در پایتخت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افزایش چندانی در زمینه سرقت Stealing نداشتیم با کاهش 35 درصدی شرارت روبه رو بودیم؛ همچنین تصادفات منجر به فوت کاهش 35 درصدی داشته است.
ساجدی نیا در خصوص تهدیدات جدید داعش ISIS گفت: تاکنون تهدید جدیدی به گوش ما نرسیده است اما ما آمادگی کامل برای برخورد به هرگونه تهدید را داریم و پلیس تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت مردم تهران به کار می برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟