زن 26ساله در حالی که عنوان می کرد هوس های شیطانی و دوستی های نامتعارف در شبکه های اجتماعی، زندگی ام را تا مرز نابودی کشانده است، به «سروان سوختانلو» کارشناس اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: سال آخر دبیرستان را می گذراندم که با «عابد» ازدواج کردم. او همسر شایسته ای بود و به من عشق می ورزید. چند سال از بهترین روزهای زندگی ام را در کنار او سپری کردم، چرا که همسرم همه تلاش خودش را برای فراهم کردن یک زندگی زیبا برای من و دو دختر خردسالم به کار می گرفت. اما همه بدبختی های من از زمانی به وجود آمد که همسرم حدود دو سال قبل با یک سری مشکلات مالی رو به رو شد. او که شغل آزاد دارد، نتوانست به دلیل کسادی بازار Store مبالغ چک هایش را بپردازد، به همین دلیل طلبکاران حکم جلب او را گرفتند. در همین روزها «عابد» همه تلاش خودش را انجام داد تا رضایت طلبکارانش را جلب کند و در نهایت نیز با پرداخت بخش زیادی از بدهی هایش از ماجرا رها شد. ولی بعد از این اتفاقات، همسرم به سوی دوستانش کشیده شد و ساعت های زیادی را با آن ها می گذراند. او دیگر با این بهانه که باید به کارهایش رسیدگی کند، تا پاسی از سپیده دم نزد دوستانش می ماند و با آن ها مشروبات الکلی مصرف می کرد.

«عابد» آرام آرام من و دو فرزندم را فراموش کرده بود و گاهی تا دو هفته هم به منزل نمی آمد. اگرچه هزینه من و فرزندانم را پرداخت می کرد ولی حضور کم رنگی در خانه داشت. در همین روزها بود که من هم برای سرگرمی و گذراندن ساعت های تنهایی وارد گروه های تلگرام Telegram شدم و تا صبح با دوستانم در شبکه های اجتماعی چت می کردم. اعتیاد من به حضور در تلگرام آن قدر شدت گرفت که حتی هزینه های نفقه فرزندانم را برای خرید شارژ اینترنتی می پرداختم.

در یکی از شب هایی که با دوستانم مشغول گفت وگو بودم، یکی از آن ها شماره پسر جوانی را به من داد تا با او تماس بگیرم. «حسام» خیلی خوش بیان بود و مدام از من تعریف می کرد. من هم که به صحبت های او عادت کرده بودم، از سیر تا پیاز زندگی و مشکلات خانوادگی ام را برایش بازگو می کردم، تا این که روزی از من خواست به دیدارش بروم. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم، بلافاصله به بهانه آزمایش های پزشکی پول زیادی از همسرم گرفتم و با خرید کادوی گران قیمت، سرقرار با «حسام» رفتم، اما همسرم که به من مشکوک شده بود، با تعقیب من در محل قرار ما حاضر شد و شروع به فحاشی و سرو صدا کرد. او پس از درگیری با حسام، مرا به منزل برد و حدود یک هفته زندانی Prisoner ام کرد. اختلافات ما شدت گرفت و از «عابد» خواستم تا مرا طلاق بدهد، اما او که مرا خیلی دوست داشت نسبت به من مهربانی کرد و تصمیم گرفت از این موضوع به کسی چیزی نگوید. با این وجود نمی دانم چگونه هوس های شیطانی بر من غلبه کرد و با آن که زندگی بر وفق مرادم بود دوباره وارد تلگرام شدم و این بار نیز با مرد دیگری که از سوی دوستانم پیشنهاد شده بود، رابطه برقرار کردم تا جایی که این رابطه شیطانی به دیدارهای حضوری و ارسال عکس های خصوصی کشید.

در این میان، همسرم که دوباره به من مشکوک شده بود، تلاش می کرد تا رمز گوشی ام را پیدا کند ولی یک شب که در حال گفت وگو با مرد غریبه بودم، همسرم متوجه شد و پس از یک درگیری خانوادگی، منزل را ترک کردم و نزد خانواده ام بازگشتم. آن جا بود که «عابد» در حالت عصبانیت روابط پنهانی من در شبکه های اجتماعی را نزد خانواده ام فاش کرد و ... .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار پر بازدید نوروز 96 را بخوانید:

رفت و آمدهای عجیب به خانه زن دوم یک مرد / ابراهیم نمی دانست چه کسی به خانه زن باردارش می رود+عکس

آتوسا با لباس پسرانه به تهران آمد اما ...+ گفتگو و عکس

راز بزرگ و شوم نوعروس / شیدا ماشین لوکس سوار بود و ...+عکس

زنم با 3 مرد ارتباط شیطانی داشت / همه را کشتم، اعدامم کنید+ عکس

گفتگو با رقیه همسر شهروز قاتل بی رحم / او زیر سرش بلند شده بود

حمله شبح قرمز به اتاق خواب سهیلا در تهران+عکس

راز کثیف خانم منشی با سفر 7 روزه تاجر 2 زنه به ویلای زیبا لو رفت+عکس

نوزاد یک انسان در شکم حیوان مرده!+عکس

مجازات زن شوهردار و مرد شیطان صفت به خاطر کشتن کودک متولد شده از ارتباط شومشان+عکس

اقدام وقیحانه ای با نوعروس از شب جشن آغاز شد / داماد خیلی زود به دادگاه رفت+عکس

شکنجه شیطانی دختر 14 ساله در خانه استاد تئاتر + عکس

نقشه 100 میلیون تومانی سمیه در خانه دوست پسرش!+عکس

روش کثیف عروس خانم برای شناخت بیشتر خواستگارش

دختر بیست ساله‌ام به زور نیمه شب به خانه می آید...

رفتار وقیحانه احمد با همسرش / مرد همسایه به داد این زن رسید!+عکس

مدیر ساختمان شب ها در آپارتمان زن تنها چه می کرد؟ / این زن شب ها خواب نداشت تا اینکه...+عکس

با یک غفلت عفتم را از دست دادم / نقشه بی رحمانه سعید و دوستانش برای شکنجه کثیف مریم

زن 35 ساله با لباس مردانه به خوابگاه مردان رفت و ...

عروس 4 ماهه بودم که به خانه پدرم برگرداند و ...+عکس

دختران و زنان از این شهربازی سالم بیرون نمی آمدند / شعبده باز آنان را به خلوتگاه شیطانی می برد+عکس

 

 

کدخبر: 254603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟