پلیس شهرستان چناران طی دو عملیات مجزا با دستگیری شش قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر، مقدار سه کیلوگرم مواد افیونی از آنان کشف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ اسدی جانشین رئیس پلیس شهرستان چناران با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح شهر، به یک خودروی پراید که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در یکی از خیابان‌ها بود، مظنون می‌شوند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، مقدار دو کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر صندلی خودرو پنهان کرده بودند را کشف و چهار نفر سرنشین آن (دو مرد و دو زن) را دستگیر کردند.
وی بابیان اینکه متهمان به جرم Crime خود اعتراف کردند، گفت: همچنین روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs نیز در پی کسب  خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط زوجی در یکی خیابان‌های فرعی سطح شهر، طی اقدامات اطلاعاتی، پس از اطمینان از توزیع مواد مخدر، با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه آنان مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه آن مقدار ۹۰۰ گرم هرویین پودری و ۱۰۰ گرم تریاک،‌ کشف و مرد و زن توزیع‌کننده دستگیر شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟