تصاویر دوربین های مداربسته برای همدستان سارق سابقه دار کرج دردسرساز شد! + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد کریم بیات جانشین رئیس پلیس Police استان البرز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing خودرو در منطقه باغستان کرج شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 19 باغستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی فردی که از سارقان سابقه دار بود، شدند.
وی افزود: تیم های گشتی پلیس بلافاصله وارد عمل شده و پس از مدتی گشت زنی در منطقه باغستان، نامبرده را در حالی که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بود در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
بیات خاطرنشان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از سارقان سابقه دار است که با تشکیل یک باند سرقت چهار نفره اقدام به سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطق مختلف کرج می کنند.
جانشین رئیس پلیس استان البرز اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه سه نفر دیگر از همدستان وی نیز شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند.
وی در پایان با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های تکمیلی ماموران به 41 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: سارقان پس از سرقت خودرو، آن را به مخفیگاه خود در اطراف کرج منتقل و پس از اوراق کردن خودرو، لاشه آن را رها کرده و قطعات سرقتی داخل خودرو را به قیمت ناچیز به فروش می رساندند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 253851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟