حجم ویدیو: 6.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش اختصاصی رکنا، چندی پیش ماموران کلانتری 13 قدس آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing سیلندرهای گاز در منطقه کوی کارگر تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی به بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت پرداختند و تصویر مرد جوانی را دیدند که به آرامی وارد یکی از کوچه های کوی کارگر شده و با بالا رفتن از دیوار وارد خانه ای شده و دست به سرقت سیلندر گاز می زند.

در این مرحله ماموران با به دست آوردن تصویر سارق جوان به سراغ آلبوم مجرمان سابقه دار رفته و در این مرحله مشخص شد که سارق سیلندرهای گاز تازه کار است.

تجسس های فنی پلیس Police با توجه به تصویر سارق حرفه ای کلید زده شد تا اینکه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی مهدی را که عامل این سرقت ها است شناسایی کنند.

ماموران در گام بعدی پی بردند که مهدی به خاطر اعتیادش به مواد مخدر Drugs به تنهایی زندگی می کند و خانواده اش نیز از وی اطلاعی ندارند.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق به دستگیری مهدی شدند و این سارق تازه کار در همان ابتدا به 10 سرقت سیلندر گاز اعتراف کرد.

مهدی گفت: چند سال است که به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردم که چند بار خانواده ام کمک کردند تا بتوانم مواد را ترک کنم اما بی فایده بود و به همین خاطر با خانواده ام دچار اختلاف شدم و پدرم مرا از خانه بیرون کرد.

وی افزود: بیکار بودم و نیاز به پول داشتم و سرقت سیلندرهای گاز راحت ترین کاری بود که می توانستم انجام دهم چون فروش آن نیز ساده بود. ماموران پس از اعتراف سارق تازه کار موفق به دستگیری خریدار سیلندرهای سرقتی شدند.

بنا به این گزارش، سارق تازه کار و مالخر سیلندرهای سرقتی با قرار روانه زندان Prison شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟