به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالعلی روانبخش رییس پلیس Police کرمان با اعلام این خبر گفت: با مراجعه زنی به کلانتری 14 اعلام کرد هدف کیف قاپی قرار گرفته است و در این مرحله تیمی از ماموران پلیس برای دستگیری سارق تک رو وارد عمل شدند.
وی افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس با در دست داشتن مشخصات ظاهری سارق توانستند متهم را که سوار بر موتور سیکلت در حال پرسه زنی در مراکز خرید برای شناسایی طعمه اش بود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد:ماموران در بازجویی از متهم پی بردند که وی به تنهایی در مراکز خرید اقدام به کیف قاپی در از زنان کرده است.
سرهنگ روانبخش با اشاره به اینکه متهم تاکنون به 6 فقره سرقت Stealing اعتراف کرده است،گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی به دست آمد و کیف قاپ جوان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی در خاتمه گفت: لازم است شهروندان از تردد در کوچه و خیابان های خلوت خودداری و همچنین هنگام حضور در مراکز خرید مواظب وسایل نقلیه عبوری همچون موتور سیکلت باشند و تا حد امکان از جابجایی پول و اشیاء قیمتی داخل کیف دستی خودداری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟