سرهنگ سیدنورالدین حسینی با اشاره به دستگیری سارقان در عملیات پلیس Police استان مرکزی اظهار داشت: از جمله اولویت‌های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در طول تعطیلات ایام نوروز، پیشگیری از سرقت Stealing و برخورد با سارقان است.

وی افزود: طرح های مختلف انتظامی در ایام نوروزی نیز همچون گذشته با بهرهگیری از توان و تجهیزات پلیس، با قوت تمام تداوم دارد و شهروندان و مسافران نوروزی میتوانند به راحتی از طریق تلفن 110 با مراکز پلیس در تماس باشند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به اقدامات پلیس در دستگیری سارقان در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در طول روز گذشته در عملیات‌های پلیس استان 13 سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان 24 فقره انواع سرقت کشف شد.

حسینی خاطرنشان کرد: کشف 14 فقره سرقت تجهیزات و لوازم خودرو، شش فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی بخشی از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود .

خودروی حامل لوازم آرایشی قاچای در استان مرکزی توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: خودروی پژو با نه هزار و 940 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق Contraband در شهرستان خمین متوقف شد.

سرهنگ محمدعلی گودرزی با اشاره به توقیف خودروی حامل لوازم ارایشی قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در سطح محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در روند بازرسی از این خودرو، موفق به کشف تعداد 9هزار و 940 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش تقریبی 110میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی راننده، سرانجام متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟