سرنوشت جمجه رها شده در قبرستان ارامنه آبادان+عکس

به گزارش رکنا، قبرستان ارامنه زمانی محلی توریستی برای مسافران شهر آبادان بود اما نگهبان این قبرستان چند بار طعمه دزدان زورگیر قرار گرفت و هیچ اقدامات حفاظتی برای این محل صورت نگرفت.

قبرستان ارامنه
با رفتن نگهبان قبرستان دزدان که احتمال می دادند که خانواده های ارامنه در زمان خاکسپاری مردگانشان همراه آنها طلا و جواهرات خاک می کنند در چند سناریوی عجیب اقدام به نبش قبر مردگان ارامنه کردند اما هیچ طلا و جواهراتی به دست نیاوردند.

قبرستان ارامنه
حضور در این قبرستان نشان از آن دارد که دزدان برای اینکه از این محل دست خالی بیرون نروند اقدام به سرقت Stealing صلیب ها، سنگ قبرهای گرانقیمت و نرده هایی که در این قبرستان بود را به سرقت برد هاند و حال این قبرستان به یک خرابه تبدیل شده است به صورتی که وقتی پا در این قبرستان می گذارید با جمجه انسان و قبرهای تخریب شده روبرو می شوید.

قبرستان ارامنه
شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از خانواده های ارامنه برای در امان ماندن اجساد عزیزانشان اقدام به انتقال اجساد به شهر و کشورهای دیگری کرده اند و این در حالی است که هیچ یک از مسئولان به این امر رسیدگی نکرده اند.
خبرنگار رکنا وقتی برای بررسی این قبرستان پای در محل گذاشت در همان ابتدا با جمجمه ای روبرو شد و زمانیکه ماجرا به پلیس Police گزارش کرد تیم های ویژه برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

قبرستان ارامنه

قبرستان ارامنه

قبرستان ارامنه

کدخبر: 252581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟