به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد ثابت رئیس کلانتری ۱۴۵ ونک در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت شکایتی توسط یکی از شهروندان، مبنی بر سرقت Stealing اثاث و وسایل خانه اش، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و مشخص شد، فردی به خانه او به عنوان نظافتچی تردد دارد. 
این مقام انتظامی افزود: تحقیقات درباره این فرد آغاز که در نهایت مشخص شد که مظنون به بهانه نظافت به خانه شاکی رفته و پس از سرقت لوازم منزل، اموال مسروقه را به مالخری در منطقه شرق تهران می فروشد که پس از هماهنگی با مقام قضائی نظافتچی دستگیر و به کلانتری منتقل شد. 
وی در ادامه گفت: متهم ضمن اعتراف به ارتکاب 15 فقره سرقت منزل در محله های مختلف تهران، اقرار نمود به بهانه نظافت، به خانه های افراد در محله های گوناگون مراجعه می نمودم و قبل از خروج لوازم خانه را سرقت می کردم. 
ثابت در پایان خاطر نشان کرد: درست است که وظیفه ی پلیس Police مبارزه با جرم Crime و دستگیری مجرم است. ولی مشارکت شهروندان می تواند ما  را در ایفای نقش موثر و مفید تر باشد. بر این اساس بهتر است شهروندان از استخدام نظافتچی، باغبان و یا تحت هر عناوینی به طور گذری اجتناب ورزند و سعی کنند در این امور از موسسات خدماتی که دارای مجوز هستند بهره بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟