به گزارش رکنا، ساعت 12 شامگاه پنج شنبه 19 اسفند ماه سال جاری خانواده ای برای خرید شب عید به محل دستفروش های پایین تر از فلکه دوم تهرانپارس گذاشتند.

هنوز لحظاتی از حضور این خانواده میان جمعیت حاضر در محل دستفروش ها نگذشته بود که پسر جوانی برای دختر این خانواده ایجاد مزاحمت کرد که همین امر باعث شد تا برادر غیرتی که علی 17 ساله است متوجه این ماجرا شده و با جوان دستفروش که برای خواهرش ایجاد مزاحمت کرده بود درگیر شود.

در این درگیری علی از سوی جوان مزاحم کتک خورد و برادر غیرتی در این مرحله با یکی از دوستانش که فرهاد 17 ساله است تماس تلفنی گرفت و از او خواست تا برای درس عبرت پسر مزاحم به هواخواهی او بیاید.

فرهاد زمانیکه متوجه ماجرا شد همراه با 5 تن از دوستانش به محل درگیری آمدند و درگیری دسته جمعی در محل بساط دستفروش ها آغاز شد.

در این درگیری که همه چاقو به دست بودند سناریوی مرگباری رقم که در گام نخست فرهاد هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت و برادر دختر جوان که علی نام دارد نیز در این درگیری خونین مجروح شد و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

همین درگیری مرگبار کافی بود تا ماموران کلانتری 126 تهرانپارس سناریوی خونین را به بازپرس ویژه قتل Murder مخابره کنند و در این مرحله بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

بنا به این گزارش، در حالیکه جسد قربانی جنایت Crime به پزشکی قانونی منتقل شده است تحقیقات فنی از علی در بیمارستان آغاز شده تا عاملان این جنایت خیابانی از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران شناسایی شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟