روز سه‌شنبه گذشته دو مرد جوان که سوار بر یک خودروی سواری بودند، در مقابل یک طلافروشی واقع در خیابان رسالت مشهد توقف کرده و در‌حالی‌که یک قبضه کلت کمری در دست داشتند، وارد این واحد صنفی شده و با تهدید صاحب مغازه مقادیری طلا را به سرقت بردند.

با علام این خبر تیمی از ماموران پلیس Police در محل حاضر شدند و این مغازه طلا‌فروشی را مورد بررسی دقیق قرار دادند. صاحب مغازه در اظهارات خود به تیم تحقیقاتی پلیس مدعی شد که سارقان پس از ورود به داخل مغازه در‌حالی‌که با اسلحه مدام تهدیدم می‌کردند، من را به انتهای مغازه کشانده و سپس تعداد هفت النگوی طلا به وزن تقریبی ١٠٠گرم را به سرقت Stealing برده از محل گریختند.

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه Incident به خبرنگار ما گفت: متاسفانه این طلافروش خارج از ساعت مشخص شده در زمانی که خیابان خلوت بوده اقدام به گشودن مغازه‌اش کرده که همین موضوع جای بررسی دقیق دارد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: در حال‌ حاضر دستگاه ضبط تصاویر متصل به دوربین‌های مداربسته این واحد صنفی برای بررسی دقیق موضوع و شناسایی سارقان جمع‌آوری شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی ادامه داد: بازگشایی زودهنگام مغازه در زمان خلوت بودن خیابان از سوی فرد طلافروش و راه دادن افراد مشکوک به داخل مغازه نیز از مهم‌ترین علل بروز این حادثه بوده است.

بوستانی تاکید کرد: با توجه به اینکه در زمینه اجرای مسائل امنیتی تاکنون اخطار‌های زیادی به طلافروشان داده شده است اما همچنان شاهد بی‌توجهی و بی‌احتیاطی مالکان برخی از این واحد‌های صنفی هستیم.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه طلافروشی‌ها ملزم به اجرای بسته امنیتی هستند، اظهار کرد: این بسته امنیتی شامل نصب دوربین‌های مداربسته، شیشه‌های ضد‌گلوله، کلید هشدار، قفل مرکزی و... است که مالکان این واحد‌های صنفی موظفند برای جلوگیری از بروز سرقت آن را اجرا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟