هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان اظهار کرد: حکم قصاص فردی که مهرماه امسال در عملیات تعقیب و گریز، مامور نیروی انتظامی استان گلستان را به شهادت رسانده بود در شعبه 15 دیوان عالی کشور تایید شد.

وی افزود: این فرد به اتهام ، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که در این تعقیب و گریز 5 مامور نیروی انتظامی را زخمی کرد که یکی از ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید .

این مقام قضایی اضافه کرد: قاتل The Murderer و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان به شعبه یک دادگاه کیفری یک استان فرستاده شد که در این شعبه، متهم به قصاص نفس محکوم و پرونده برای تایید حکم قصاص به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

هاشمیان تصریح کرد: دیوان عالی کشور هم حکم قصاص این فرد را تایید و پرونده برای صدور اجازه اجرای حکم قصاص ( استیذان ) به دفتر رئیس قوه قضاییه ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان همچنین گفت: بلافاصله پس از صدور استیذان حکم قصاص ، مجرم اجرا خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟