عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری سارقان جنوب تهران در اتوبان خلیج فارس+عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی، در این خصوص گفت: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اجرای طرح امنیت محله محور و مقابله با جرایم خشن ماموران تجسس این کلانتری اقدام به گشتزنی نامحسوس در محدوده بزرگراه خلیج فارس کردند و خودروهای مشکوک را مورد کنترل قرار دادند. 
وی افزود: در این بررسی ها ماموران به چهار سرنشین یک خودروی سواری مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند اما راننده از دستور پلیس سرپیچی و از محل فرار Escape کرد که این امر به تعقیب آن ها از سوی ماموران منجر شد. 
این مقام انتظامی در ادامه گفت: در یک تعقیب و گریز کوتاه خودروی متهمان متوقف و هر چهار سرنشین آن بازداشت و به همراه خودروی مذکور به کلانتری منتقل شدند. 
وی در ادامه گفت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند اما ارتکاب هر گونه جرمی را منکر شدند ولی زمانی که خودروی آن ها مورد بازرسی قرار گرفته و اقلامی از قبیل، تلویزیون ال ای دی، شیر آب، پروژکتور عکاسی، دسته چک، گوشی تلفن همراه، کیسه برنج، چاقو، ترازوی توزین مواد مخدر، اسپری اشک آور، 78 گرم حشیش، 86 گرم شیشه و همچنین سه عدد سینی و قابلمه مسین کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت Stealing از خانه ها و فروشگاه های محدوده جنوب تهران اعتراف کردند. 
رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی در پایان گفت: به این ترتیب پرونده متهمان تکمیل و با دستور مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟