این قاتل از زندان آزاد شد و قتل دیگری را مرتکب شد+عکس شرور قاتل

 ساعت ۲۲ شامگاه ۱۳ بهمن ماه امسال وقوع یک نزاع و درگیری دسته جمعی به کلانتری ۱۵۹ بی سیم اعلام شد .

با حضور ماموران در خیابان منصور و خیابان آشتیانی و انجام اقدامات میدانی اولیه مشخص شد مردی به نام علی . ن ۴۷ ساله بر اثر اصابت گلوله های شلیک شده از تفنگ ساچمه زنی شکاری به قتل Murder رسیده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت .

در همان تحقیقات میدانی اولیه ، کارآگاهان موفق به شناسایی عامل جنایت Crime به نام سعید . ص 28 ساله به عنوان یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه بی سیم شدند که به همراه یکی دیگر از اراذل منطقه بی سیم به نام عبدالله . ش 30 ساله با استفاده از اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی و شمشیر در یک نزاع و درگیری خونین اقدام به زخمی کردن مقتول و سه نفر دیگربا شلیک گلوله کرده بود که در آن مقتول در همان محل جانباخته و سه نفر دیگر نیز مجروح شده بودند .

با شناسایی عبدالله . ش به عنوان همدست سعید ، بلافاصله او نیز به عنوان یکی از متهمان سابق اداره دهم مورد شناسایی قرار گرفت . بررسی سوابق عبدالله نشان داد که او در سال ۱۳۸۸ طی یک و نزاع و درگیر مرتکب جنایت شده که در آن زمان توسط اداره دهم دستگیر و روانه زندان Prison شده ، تا ۶ ماه پیش در زندان بوده اما پس از گرفتن رضایت خانواده مقتول و پرداخت دیه از زندان آزاد شده است .

اقدامات پلیسی برای دستگیری هر دو متهم در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام مخفیگاه هر دو نفر آنها در فاز دوم اندیشه و شهرستان قم - منطقه توانیر شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه 2 قاتل فراری ، هر دو در دو عملیات همزمان در ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه  ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند .

 سعید  در اظهارات اولیه مدعی شده است که در زمان درگیری هیچگونه سلاح گرمی همراه نداشته است اما عبدالله صراحتا عنوان داشت که سعید با شلیک گلوله اقدام به کشتن Killing مقتول کرده است و تحقیقات به عمل آمده از شاهدین صحنه درگیری نشان از ارتکاب جنایت توسط سعید دارد .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران  ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات از متهمان در مراحل اولیه قرار داشته و هر دو متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم قرار دارند .

سرهنگ حمید مکرم در خصوص انگیزه درگیری مرگبار نیز اظهار داشت : برابر تحقیقات صورت گرفته درگیری مابین دو گروه و به قصد قدرت نمایی برای یکدیگر آغاز شده که در ادامه متهم اصلی پرونده با شلیک چندین گلوله مرتکب جنایت شده است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران  با اشاره به مشارکت سعید . ص در یک  سرقت Stealing مسلحانه ی طلافروشی عنوان داشت : در زمان انجام تحقیقات جهت دستگیری متهمان ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سعید در یک  سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز مشارکت داشته که در آن پرونده و با تلاش پلیس آگاهی لاهیجان ، کلیه متهمان آن پرونده به استثنای سعید . ص دستگیر می شوند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟