به گزارش رکنا، سرهنگ علی پرنگ رییس پلیس Police شهرستان قلعه گنج کرمان گفت: به دنبال دستگیری باند مسلحانه قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs درروز 5 اسفند ماه سال جاری و در بازجویی از متهمان مشخص شد یک نفر از آنها دارای 2 فقره قتل Murder مسلحانه در کارنامه خود می باشد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قلعه گنج با انجام اقدامات فنی و پلیسی و دربازجویی های صورت گرفته متوجه شدند وی اولین قتل خود را در سال 1390 و در شهرستان دلگان از استان هرمزگان انجام داده است.

فرمانده انتظامی قلعه گنج گفت:این شرور مسلح همچنین اقدام به قتل مسلحانه یکی دیگر از شهروندان در مرداد ماه 95 در شهرستان کهنوج می کند و انگیزه خود را از این قتل ها اختلافات شخصی عنوان می کند.

سرهنگ"علی پرنگ"ادامه داد:متهم دارای سوابق کیفری از قبیل قتل مسلحانه ، اخلال در نظم و امنیت عمومی و همچنین حمل مسلحانه قاچاق مواد مخدر است که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی همچنین درپایان خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی بااشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس خود در همه مناطق اجازه نخواهد داد افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف خود دست یابند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟