به گزارش رکنا، عصر پنجشنبه 12 اسفند ماه سال جاری ماموران تجسس کلانتری 15 کارون آبادان به صورت نامحسوس در حال گشت زنی در خیابان بودند که با 2 جوان موتور سوار که قمه به دست بودند روبرو شدند.

ماموران در با تحت نظر قرار دادن 2 جوان موتور سوار به تعقیب آنها پرداختند تا اینکه 2 جوان به سمت پسر جوانی رفته و با تهدید اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل طعمه شان کردند.

همین کافی بود تا دستور ایست برای دزدان صادر شود و دزدان بدون توجه به پلیس Police به سمت رودخانه بهمنشیر حرکت کردند تا اینکه پلیس با توجه به قانون Law به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

دزدان وقتی متوجه شلیک تیراندازی شدند در کنار رودخانه بهمنشیر توقف کردند که ناگهان یکی از متهمان با شیرجه زدن به رودخانه از دست ماموران فرار Escape کرد اما راننده موتورسوار تسلیم مامورن شد.

ستار به ماموران گفت: در مدت کوتاهی که سرقت می کنیم تنها 7 گوشی قاپی داشتیم و چند زورگیری نیز در خیابان های خلوت و تاریک آبادان انجام دادیم.

وی افزود: وقتی با همدستم قصد سرقت داشتیم نمی دانستیم پلیس در کمین ما نشسته و پس از سرقت گوشی موبایل پسر جوان به سمت رودخانه بهمنشیر حرکت کردیم که متوجه پلیس شدم و زمانیکه ماموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند از ترس اینکه گلوله های بعدی به سمت من شلیک نشود توقف کردم که همدستم برای فرار به داخل رودخانه پرید.

بنا به این گزارش، ستار با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری این متهم جوان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 249905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟