مرگ نوجوان کرمانشاهی در عمق رودخانه قره سو+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 12.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 11 ظهر جمعه 13 اسفند ماه سال جاری را نشان می داد که پسر نوجوانی در حال عبور از کنار رودخانه "قره سو" کرمانشاه در حاشیه شهرک الهیه بود که ناگهان پاهایش لیز خورد و داخل رودخانه افتاد.

سجاد محمدی 17 ساله به داخل رودخانه افتاد و با مرگ دست و پنجه نرم می کرد که پدرش با دیدن این صحنه تلخ به داخل رودخانه شیرجه زد تا پسرش را نجات دهد.

صحنه تلخی بود، در نگاه اول رودخانه جریان نداشت اما در عمق این رودخانه آب جریان دارد و روان است که همین باعث سخت شدن کار پدر جوان شد و تلاش هایش او را به یک قدمی پسرش رساند اما در آخرین لحظه سجاد به عمق آب رفت و پلان تلخ زندگی پدر در برابر چشمانش بسته شد.

خیلی زود تیم های امدادی و پلیس Police به محل حادثه Incident حرکت کردند و پدر سجاد از آب بیرون کشیده شد اما اثری از پسر نوجوان نبود تا اینکه عملیات غواصی در عمق آب رودخانه به بهمن پرورش مخابره شد.

بهمن پرورش با حضور در صحنه با تجهیزات کامل به دل رودخانه رفت و پس از 10 ساعت عملیات جستجو در عمق رودخانه ساعت 21 جسد پسر نوجوان پیدا شد.

بهمن پرورش به رکنا گفت: این رودخانه معروف به رودخانه مرده دارد و نخاله های ساختمانی، کانال فاضلاب ها و آشغال های داخل این رودخانه کار را برای پیدا کردن جسد پسر نوجوان سخت کرده بود.

وی افزود: این رودخانه معمولا در تابستان جریان آب کمی دارد اما در فصل های بارندگی جریان رودخانه زیاد است که در عمق رودخانه این جریان شدید تر می شود و در نگاه نخست جریان آب دیده نمی شود و مردم باید مراقبت بیشتری کنند تا شاهد چنین حوادث Accidents تلخی نباشیم.

پرورش گفت: از 13 فروردین 95 تا به امروز 43 جسد غرق شده در آب های کشور بیرون کشیدم و از مردم می خواهم که در روزهای نزدیک به تعطیلات نوروز بیشتر از فرزندانش مراقبت کنند چون رودخانه ها کمین گاه مرگ هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟