48 ساعت بسیار ناامن برای تبهکاران/پلیس قدرت نمایی کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ فریدون مکرمی اصل رئیس پلیس Police شهرستان شهریار گفت: طرح کنترل مجرمان رهاشده و پاکسازی مناطق آلوده توسط ماموران انتظامی در شهرستان شهریار اجرا شد. 
رئیس پلیس شهرستان شهریار با اشاره به اینکه در این طرح 14 نفر سارق با کشف 12 فقره انواع سرقت Stealing در 48 ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد، افزود: در این طرح 28 دستگاه خودرو سواری، 34 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و از50 دستگاه خودرو و65 دستگاه موتورسیکلت استعلام و 11 دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد. 
به گفته وی با اجرای این طرح، به 21صنف فاقد پروانه کسب اخطاریه پلمپ و از 32 مورد صنوف بازدید صورت گرفت. 
مکرمی اصل گفت: با اجرای این طرح شش نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر و مقداری مواد مخدر Drugs کشف و 38 نفر معتاد Addicted تابلو و خطرناک جمع آوری  شد. 
رئیس پلیس شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در جهت آسایش مردم از اولویت های پلیس شهریار است. 
وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 249661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟