به گزارش رکنا: شامگاه جمعه 13 اسفند ماه سال جاری بعد از مدت ها سکوت بین دو طایفه موسایی و محمدی در استان خوزستان درهم شکسته شد و درگیری خونینی در روستای پتک رخ داد.

این دو طایفه که از 10 سال قبل با هم اختلاف پیدا کردند بعضی اوقات درگیری هایی بین آنها صورت می گیرد که سال گذشته در این درگیری های که همه با چوب، چاقو و اسلحه به جان هم می افتند بیشتر خانه های روستای پتک به آتش کشیده شد و 9 تن در این درگیری کشته شده و 20 تن زخمی شدند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

نزدیک به یک سال بود که این درگیری ها پایان گرفته بود اما شب گذشته بار دیگر اختلافات بالا گرفت و درگیری بین دو طایفه صورت گرفت که تیم های پلیس Police و یگان ویژه استان خوزستان برای تحت نظر قرار دادن منطقه و پایان بخشیدن به این درگیری ها وارد عمل شدند.

یک منبع آگاه در تماس به رکنا اعلام کرد که تاکنون 3 تن در این درگیری بین طایفه ای کشته شده اند و با توجه به زخمی شدن افراد حاضر در این درگیری احتمال اینکه به تعداد کشته شده ها اضافه شود، می رود.

وی گفت: شروع این درگیری در یک پمپ بنزین بوده که بین تعدادی از افراد دو طایفه درگیری صورت گرفته و همین جرقه کافی بوده تا درگیری دسته جمعی بین دو طایفه زده شود.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در راستای این درگیری مرگبار ادامه دارد و تیم های پلیسی محل درگیری را تحت نظر قرار داده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249543 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟