غلام شهرکی فرمانده انتظامی کنارک گفت: در پی تماس با فوریت‌های پلیس Police 110 و اعلام چند فقره سرقت Stealing مسلحانه موتورسیکلت و اموال شهروندان در حاشیه شهر، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شهرکی افزود: با تشکیل تیم‌های گشتی نامحسوس و با اشراف اطلاعاتی، پس از تحقیقات گسترده و کنترل موقعیت‌های وقوع جرم، موفق به شناسایی مخفیگاه سارقین در کمتراز 24 ساعت شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه تعداد 6 نفر از اعضای باند سرقت‌های مسلحانه اخیر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو 405، 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، یک عدد سلاح شبیه سازی شده پلاستیکی، انواع سلاح سرد،50 دستگاه گوشی تلفن موبایل سرقتی کشف و ضبط شد.

شهرکی با اعلام اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به 12 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده‌اند، گفت: تلاش برای دستگیری سایر همدستان احتمالی و مال خران با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کنارک از همکاری خوب مردم و معتمدین پلیس با مجموعه نیروی انتظامی تقدیر کرده و از شهروندان خواست در مواجهه با هرگونه مورد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی تا اقدام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟