پیک قاتل بازداشت شد/ او المیرا را نمی شناخت اما...+عکس

 متهم که مرد هنرمندی به نام علیرضا است ساعت 20:30 دقیقه شامگاه 28‌بهمن‌ماه امسال بر اساس نقشه قبلی با همدستی زن مورد علاقه‌اش، شوهر وی را در بزرگراه آزادگان به قتل Murder رساند. المیرا در بررسی‌های اولیه به پلیس گفت: در حال رانندگی در بزرگراه آزادگان بوده که متوجه می‌شود لاستیک خودرواش پنچر شده و به همین دلیل از شوهرش می‌خواهد تا به بزرگراه آزادگان بیاید و لاستیک خودرواش را تعویض کند که هنگام تعویض لاستیک خودرو ناگهان مرد زورگیر نقابداری به مرتضی حمله می‌کند و او را با شلیک دو گلوله به قتل می‌رساند.

تیم جنایی که به سرپرستی قاضی مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل تحقیقات درباره این حادثه Incident را آغاز کرده بودند، دریافتند المیرا با دروغگویی قصد فریب مأموران را دارد و اصلاً لاستیک خودرواش پنچر نشده است. بدین ترتیب مأموران المیرا را برای بازجویی بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل شوهرش با همدستی مرد مورد علاقه‌اش اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل از طریق اینستاگرام با علیرضا دوباره ارتباط برقرار کردم. او وقتی متوجه شد شوهرم مرا کتک می‌زند نقشه قتل او را طراحی کرد. روز حادثه باد لاستیک خودروام را خالی کردیم و به این بهانه شوهرم را به محل حادثه کشاندیم.

با اعتراف زن جوان، مأموران علیرضا را شناسایی و بازداشت کردند.

متهم در بازجویی‌ها به قتل مرتضی اعتراف کرد و گفت: من مرد هنرمندی هستم و حدود 20 جلد کتاب نوشته‌ام. علاوه بر این مربی رشته‌های هنری هستم و تعداد زیادی دانش‌آموز دارم و سابقه بازیگری هم در آنونس فیلم‌های سینمایی و تئاتر دارم. 16 سال قبل بود که به خواستگاری المیرا رفتم، اما موفق به ازدواج با او نشدم. به هر حال در این مدت از او خبر نداشتم تا اینکه مدتی قبل دوباره از طریق شبکه اینستاگرام همدیگر را پیدا کردیم و با هم ارتباط برقرار کردیم. ارتباط ما ادامه داشت تا اینکه فهمیدم مرتضی با المیرا بدرفتاری می‌کند و او را کتک می‌زند. خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم. من ابتدا قصد داشتم او را با شوکر تنبیه کنم، اما بعد پشیمان شدم و تصمیم گرفتم او را با تفنگ زخمی کنم. به همین دلیل یک‌ماه قبل به اصفهان رفتم و اسلحه شکاری را به مبلغ 2میلیون و 700 هزار تومان خریدم و نقشه را طراحی کردم. روز حادثه با موتور سیکلت یکی از دانش‌آموزان به محل حادثه رفتیم و نقشه‌ام را عملی کردم.

مأموران پس از اعتراف قاتل، دانش‌آموزی که متهم را به محل حادثه رسانده بود، شناسایی و بازداشت کردند.

وی صبح دیروز در بازجویی‌ها گفت: من دانشجو هستم و قاتل The Murderer مربی من بود. او چند روز قبل از حادثه از من خواست تا چند روزی با موتورسیکلتم در اختیارش باشم و من هم قبول کردم. من دو روز او را به محل حادثه بردم و او از آن محل فیلمبرداری کرد و روز حادثه هم مرا دور از محل حادثه نگه داشت تا اینکه دقایقی بعد به سراغم آمد و خواست او را به تهرانسر برسانم. در تهرانسر از من خواست با تلفن همراهم با موبایلش تماس بگیرم که الان فهمیدم قصد داشته مأموران را فریب دهد و مدعی شود که لحظه حادثه در تهرانسر بوده است.

وی در پایان گفت: من از نقشه قاتل بی‌خبر بودم و فقط در این چند روز 500 هزار تومان از او دستمزد گرفتم. پسر جوان برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی مدیر روستا در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟