به گزارش رکنا، سرهنگ علی آزادی رییس پلیس Police زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی طرح تشدید مبارزه با قاچاق Contraband کالا از ابتدای سال جاری در سطح استان در دستور کار پلیس قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : در این راستا ، ماموران انتظامی شهرستان ایجرود با انجام اقدامات فنی پلیسی و با همکاری مردمی از فعالیت یک باند وارد کنندگان طلای قاچاق به کشور مطلع شدند .

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات فنی خودرو متهمان را که پژو 206 بود در محدوده شهر زرین آباد شهرستان ایجرود شناسایی و متوقف کردند .

سرهنگ آزادی گفت : پس از متوقف کردن خودرو ، ماموران در بازرسی از آن تعداد 8 شمش طلای کوچک و34 عدد النگوی قاچاق به وزن بیش از یک کیلو گرم کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان تصریح کرد : برابر بررسی های صورت گرفته و اعلام اداره استاندارد و علامت، طلاهای کشف شده ، خارجی و قاچاق بوده که به نام یک شرکت داخلی ضرب شده اند.

سرهنگ آزادی با اعلام اینکه ارزش طلاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است گفت : در این ارتباط دو متهم دستگیر که اقدامات قانونی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس به طور قاطع با قاچاقچیان و سود جویان برابر قانون Law برخورد می کند توصیه کرد : مردم از خرید و فروش کالای قاچاق خوداری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟