این مرد خبیث را می شناسید؟ پلیس در تعقیب اوست!+عکس متهم بدون چشم پوش

روز 18 آذرماه امسال نماینده حقوقی یکی از بانک های خصوصی کشور با مراجعه به دادسرای ناحیه 4 تهران و طرح شکایت با موضوع "جعل و تحصیل مال از طریق نامشروع" عنوان داشت که مردی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب دو تن از مشتریان این بانک کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جعل و تحصیل مال از طریق نامشروع" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس Police آگاهی تهران  قرار گرفت .

نماینده حقوقی بانک پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "مردی به ناممحسن . ن با مراجعه به شعبه این بانک در خیابان آیت و ارائه وکالتنامه ای مدعی می شود که از سوی دو تن از مشتریان بانک که زن و مردی هستند دارای وکالتنامه ای که به موجب آن صاحبین حساب اختیار برداشت پول خود را به ایشان اعطا کرده اند و به این حیله و ترفند ، در چندین نوبت اقدام به برداشت پول از حساب این دو زن و مرد که در مجموع 17 میلیون و 200 هزار تومان بود می کند که در ادامه با مراجعه صاحبان حساب به بانک مشخص می شود که آنها چنین وکالتنامه ای را در خصوص اختیار برداشت پول از حساب های بانکی به هیچ کسی نداده اند " .

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان با بررسی وکالتنامه ی صادر شده از سوی دفترخانه ای اطمینان پیدا کردند که اساسا چنین وکالتنامه ای از سوی این دفترخانه صادر نشده است در ادامه ، مشخصات درج شده در داخل وکالتنامه تنظیمی به نام  محسن . ن ، بررسی و خانه این مرد در محدوده میدان خراسان شناسایی ، مشخص می شود که  محسن . ن  اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر داشته و مدارک شناسایی خود را در ازای دریافت 200 هزار تومان جهت تأمین هزینه مواد مصرفی خود به مرد ناشناسی فروخته است .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران، با انتشار این خبر اعلام کرد : " در ادامه رسیدگی به پرونده ، تصویر متهم پرونده از طریق دوربین های مداربسته بانکی شناسایی و دستور انتشار بدون پوشش تصویر این مرد از سوی مقام  قضایی صادر شده است .

بدین ترتیب،پلیس از مردم خواست کسانیکه  موفق به شناسایی تصویر این شخص شده و اطلاعاتی در خصوص مرد خبیث، مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند از طریق شماره تماس 51055513 در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران  قرار دهنـد " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اداره سیزدهم (2)

اداره سیزدهم (3)

اداره سیزدهم (4)

اداره سیزدهم (5)

اداره سیزدهم (6)

 

کدخبر: 248824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟