اواخر سال 91 وقوع یک فقره آتش‌ سوزی منجر به مرگ در خانه‌ای مسکونی در پاکدشت به پلیس Police اطلاع داده شد. در این حادثه Incident مردی 70 ساله در آتش جان‌باخته و دختر 27ساله‌اش نیز که برای نجات او رفته بود، دچار سوختگی 80 درصد شده بود. پس از مدتی دختر جوان نیز در بیمارستان جان باخت تا تعداد قربانیان به دو نفر افزایش یابد.

تحقیقات از آشنایان‌ نشان می‌داد که روز حادثه، یک خواهر و برادر مهمان جان‌باختگان بوده‌اند. آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و دختر گفت: «مدتی قبل پسری به نام سامان به من پیشنهاد دوستی داده بود اما من هیچ علاقه‌ای به او نداشتم. روز حادثه همراه برادرم به محل حادثه رفته بودیم که ناگهان سامان با لگد در حیاط را باز کرد و با ظرف بنزین وارد خانه شد. او با تهدید، خانه را آتش زد و فرار Escape کرد. صاحبخانه مردی 70 ساله بود که به‌دلیل بیماری، توان راه رفتن نداشت. او در آتش سوخت و دخترش نیز که از دوستان من بود، برای نجات او رفت اما خودش هم دچار سوختگی شد و چند روز پیش در بیمارستان فوت شد.»

با افشای این سرنخ، متهم دستگیر و در جلسه دادگاه به دو بار قصاص محکوم شد. دیوان‌عالی کشور اما حکم قصاص به‌خاطر کشتن Killing دختر را رد کرد و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge زالی فرستاد. صبح دیروز، در ابتدای جلسه دادگاه، اولیای دم (پسرمقتول) رضایت داد و سپس متهم گفت: «من چهار سال است که بی‌گناه در زندانم و اولیای‌دم هم می‌دانند که آتش‌سوزی کار من نبوده است. من هیچ‌اطلاعی از قاتل The Murderer اصلی ندارم.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟