به گزارش رکنا، عبدالله پرتابیان فرماندار بستک دقایقی پیش اظهار کرد: جسد جوان 16 ساله اهل جناح بستک پس از یک هفته جستجوهای مکرر گروه امداد و نجات سرانجام ظهر امروز توسط گروه جهادی پایگاه سلمان فارسی روستای سورو بندرلنگه در رودخانه جناح بستک کشف شد.
وی افزود: عملیات جستجو دو بار به‌ علت طغیان رودخانه و خطرات مسیر و گل‌آلود بودن منطقه، متوقف شده بود چرا که بروز هرگونه حوادثی گروه امداد و نجات را تهدید می‌کرد و به‌همین دلیل جستجوی امدادگران یک هفته به طول انجامید و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد ظهر امروز جسد این جوان پیدا شد.
فرماندار بستک گفت: از همت شبانه‌روزی تمامی امدادگران که همه تلاش خود را برای یافتن جسد این جوان بستکی به‌کار گرفته بودند تقدیر و تشکر می‌شود.
جنازه جوان 16 ساله‌‌ای از اهالی شهر جناح از توابع شهرستان بستک که عصر روز چهارشنبه هفته گذشته بدون در نظر گرفتن علائم هشداری و خاکریز قصد عبور از مسیر آب‌نما را داشته است که در حین عبور با موتورسکلیت به داخل آب سقوط Fall کرده بود، ظهر امروز  پس از یک هفته تلاش شبانه‌روزی گروه امداد و نجات کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟