آتش‌نشانی که پدرخوانده شد+عکس

با توجه به فوریت حادثه Incident مارک و همکارش پیش از نیروهای امدادی خود را به محل رساندند و با نجات زن باردار به او برای وضع حمل کمک کردند. اما دختر تازه متولد شده بخوبی نفس نمی‌کشید و باید هر چه زودتر به بیمارستان انتقال می‌یافت. مارک بلافاصله نوزاد و مادرش را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی رساند و از آنجا که نگران حال کودک بود، در بیمارستان منتظر ماند.

دقایقی بعد یکی از پرستاران خبر بهبودی کودک را داد اما گفت که مادر نوزاد فرار Escape کرده و این کودک بی‌سرپرست مانده است. بدین‌ترتیب مارک پس از مشورت با همسرش برای گرفتن سرپرستی نوزاد تنها اعلام آمادگی کرد و 48 ساعت بعد با درخواستش موافقت شد و دختر کوچولو به طور رسمی با نام خانوادگی هادن هویت پیدا کرد.

این آتش‌نشان به خبرنگاران گفت: «من و همسرم همیشه آرزوی داشتن تعداد زیادی فرزند داشتیم اما بعد از تولد پسر دوم‌مان، پزشکان بارداری دوباره را برای همسرم خطرناک دانستند و به همین خاطر دیگر نتوانستیم فرزندی بیاوریم. این دختر کوچولو هدیه خداوند به ما بود و من، همسر و دو پسرم عاشقانه دوستش داریم.» این دختر خردسال حالا 5 ساله شده و زندگی خوب و آرامی در کنار خانواده‌اش دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟