سرهنگ نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: گزارش هایی از چند فقره سرقت Stealing کیف قاپی در اراک در 2 ماه اخیر به مرکز فوریت های پلیس Police 110 گزارش شده بود که بررسی این موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که موتورسواری که ترک نشین آن خانم جوانی است در خیابان ها و کوچه های خلوت پرسه می زنند و ‌اقدام به کیف قاپی از شهروندان می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شروع تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، سرانجام جوان موتورسوار که ساکن یکی از محله های شهر اراک بود، شناسایی شد.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: پلیس در اقدامی برنامه ریزی شده تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی هویت کیف قاپان آغاز کرد که مشخص شد این کیف قاپان زن و شوهر هستند که محل سکونت خود را تغییر داده و در مکانی نامعلوم زندگی می کنند.

وی افزود: با ادامه تحقیقات، اطلاعاتی از محل سکونت آن ها به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضایی، هر دو نفر در منزلشان واقع در یکی از محله های شهر اراک دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل این زوج، تعدادی کیف زنانه، کیف پول و گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده، گفت:‌ در روند بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس، زوج جوان سارق به پنج سرقت کیف قاپی و 2 سرقت منزل در شهر اراک اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات، مالباختگان شناسایی و اموال کشف شده به آن ها تحویل داده شد و زوج جوان نیز با هماهنگی دستگاه قضایی و صدور قرار مناسب روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟