این مرد جوان را می شناسید/ او آقای دکتر محله شان بود!+عکس

27 دی امسال پسری چهار ساله در خانه‌اش در یکی از برج‌های منطقه سعادت‌‌آباد به طور مشکوکی فوت کرد. پدر او به نام عباس بازداشت و چند روز پیش مدعی شد پسرش متادون وی را که در بطری آب حل شده بود، خورده و فوت کرده است. در ادامه ادعا کرد با طبابت و تجویز مرد همسایه‌شان که پزشک بوده، آب زغال به پسرش خورانده و او را به بیمارستان منتقل نکرده و همین باعث مرگ کودکش شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر پدر این کودک و پزشک قلابی بازداشت شدند. در بازرسی از خانه دکتر قلابی نیز مقدار زیادی زباله کشف شد.

دیروز پدر کودک و پزشک قلابی برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند .

پدرکودک به قاضی Judge پرونده گفت: من مهندس تاسیسات هستم و با مرد پزشک که تازه فهمیدم پزشک واقعی نیست، همسایه بودیم. ما با هم شیشه مصرف می‌کردیم. شبی که پسرم اشتباهی متادون را سر کشید، از این پزشک کمک خواستم که او آب زغال و یک قرص مسکن داد که به فرزندم دادم. اما دوباره حالش بد شد. اورژانس که آمد، پسرم مرده بود. او نگذاشت پسرم را به بیمارستان ببرم.

پزشک قلابی به‌نام علی نیز در تحقیقات قضایی گفت: من در مرگ پسر همسایه‌مان نقشی نداشتم. سال‌ها پیش برادرم غرق شد. پدر و مادرم هم فوت کردند و بعد از آن افسرده شدم. با کسی رابطه نداشتم و تنها بودم. هزینه زندگی‌ام را با اجاره‌خانه پدرم در شهرستان تامین می‌کردم. ده سال در دو آموزشگاه زبان تدریس می‌کردم و شاگردان بسیاری داشتم. در یزد رشته متالوژی خواندم. حتی دو سه سالی هم به دانشکده پزشکی مالزی رفتم. برای خلاصی از این افسردگی شیشه مصرف می‌کردم.

متهم افزود: شماره نظام پزشکی و برگه‌های مربوط به آن را جعل کردم و نمی‌دانستم شماره‌ای که جعل کردم، مربوط به یک دندانپزشک است. دو مهر پزشکی را اینترنتی سفارش دادم. یکی از مهرها خراب شد و آن را بیرون انداختم. اما با مهر دوم روی برگه‌های دفترچه بیمه برای چهار تا پنج نفر از همسایه‌ها آزمایش نوشتم.

این درحالی بود که دو نفر از همسایه‌ها نیز بعد از بازداشت این دو مرد دیروز به دادسرا مراجعه و از پزشک قلابی شکایت کردند. یکی از آنها گفت: دکتر قلابی هشت میلیون تومان بابت شارژ ساختمان بدهکار است و برای وی نسخه ام‌ار‌آی نوشته است. او حتی میخکوب بادی و متر لیزری را هم دزدیده است.

پس از تحقیقات، پدر کودک به اتهام مشارکت در قتل Murder شبه‌ عمد کودک چهار ساله به لحاظ تقصیر و منتقل نکردن به مرکز درمانی و علی، پزشک قلابی به اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمد طفل چهارساله، دخالت در امور پزشکی و منتقل نکردن طفل به بیمارستان، معرفی خود به عنوان پزشک، تجویز آزمایش و دارو و جعل مهرهای پزشکی و سرقت Stealing میخکوب و متر لیزری تفهیم اتهام شد و در ادامه هردویشان روانه زندان Prison شدند.

با توجه به این‌که احتمال می‌رود پزشک قلابی اقدام به تجویزهای پزشکی دیگری هم کرده باشد، با درخواست بازپرس جنایی، تصویر این متهم بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه فردی از او شکایت دارد، برای شکایت و پیگیری پرونده به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مراجعه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

636227439855516655

636227439882192655

 

 

 

 

کدخبر: 245515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟