دستگیری باند دزدان خانه های بندر انزلی هنگام فرار از دست صاحبخانه +عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رئیس پلیس Police آگاهی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان شهرستان بندرانزلی مبنی بر اینکه سرنشینان یک خودروی سمند قصد ورود به خانه وی را دارند، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه سارقان با دیدن صاحب خانه متواری شده بودند، افزود: ماموران پلیس آگاهی انزلی با اقدامات پلیسی خودرو متهمان را شناسایی کرده و با شگرد های پلیسی این خودرو را در جاده انزلی به رشت متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه چهار سرنشین 23، 24، 19 و 30 ساله اهل و ساکن کوهدشت استان لرستان این خودرو دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقداری اموال مسروقه و لوازم و ابزار سرقت Stealing خانه کشف شد. 
فلاح کریمی با یادآوری اینکه متهمان پس بازجویی ها به 17 فقره سرقت از منزل در شهرستان رشت نیز اعتراف کردند، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند. 
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و هنجاری های عمومی و امنیتی برخورد خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟