قتل سحرگاهی پسر جوان در جنوب پایتخت+عکس

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 5 بامدادیکشنبه 24 بهمن ماه سال جاری را نشان می داد که مسئولان بیمارستان امیرالمومنین در تماس با ماموران کلانتری 130 نازی آباد از مرگ خونین مرد 50 ساله ای خبر دادند.

در این مرحله تیمی از ماموران برای تحقیقات در بیمارستان حاضر شده و پی بردند که قربانی جنایت Crime در سناریوی یک درگیری خونین با ضربه چاقو به ناحیه سینه اش به قتل Murder رسیده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 برای تجسس های فنی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که دقایقی قبل پسر جوانی در یک درگیری مرموز با مرد 50 ساله با ضربه چاقو دست به جنایت زده است و تجسس های پلیسی از شاهدان این سناریوی کافی بود تا عامل جنایت که محسن 30 ساله است شناسایی شود.

ماموران با شناسایی مخفیگاه این قاتل The Murderer جوان ساعت 6 صبح امروز در عملیاتی غافلگیرانه محسن را که در حالت مستانه بود در خانه اش دستگیر کردند.

متهم در همان تحقیقات ابتدایی به خاطر اینکه در حالت عادی نبود به پزشکی قانونی منتقل شد و مثبت بودن تست الکل از محسن نشان از مست بودن این جوان داشت.

عامل جنایت پس از گذشت چند ساعت وقتی به حالت عادی برگشت از اینکه دست به جنایت زده است شوکه شده و گفت: ساعت 5 صبح در خیابان بودم که با مرد 50 ساله درگیر شدم و چون در حالت مستی بودم نمی دانم چه اتفاقی افتاد که چاقوکشی کردم.

بنا به این گزارش، عامل جنایت به دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد تا راز این جنایت خونین و معمایی فاش شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟