سرقت های خونین 2 مسافر خرمشهر درآبادان+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 54.35M | مدت زمان ویدیو: 00:03:45

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 21:30 دقیقه جمعه 22 بهمن ماه سال جاری را نشان می داد که ماموران پلیس Police آبادان در جریان کیف قاپی هولناکی از یک بلوار طالقانی قرار گرفتند.

خیلی زود تیمی از ماموران در محل حاضر شده و پی بردند که 2 مرد سوار بر موتور و در حالیکه صورتشان را با شال پوشانده بودند اقدام به کیف قاپی از زن جوان کرده اند که در این سناریو طعمه دزدان روی زمین کشیده شده و به شدت زخمی شده است.

ماموران در ابتدا با کمک امدادگران اورژانس زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند و با توجه به پوشش و لباس سارقان مشخصات آنها به تیم های گشتی پلیس اعلام شد.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در حال گشت زنی در منطقه بهار به 2 مرد موتور سوار که با پوشش کیف قاپان خشن شبیه بودند روبرو شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفته شدند تا اینکه 2 مرد مرموز برای کیف قاپی از زن جوانی دست به کار شدند.

دزدان غافل از اینکه در سایه پلیس تحت نظر قرار دارند در چشم بهم زدنی اقدام به کیف قاپی کردند که در این لحظه چراغ های گردون پلیس روشن و دستور ایست برای دزدان موتور سوار صادر شد.

دزدان که شوکه شده بودند تصمیم به فرار Escape گرفتند و تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شد اما پس از لحظاتی راننده موتور کنترلش را از دست داد و روی زمین افتاد و تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند که در محاصره ماموران قرار گرفتند و به ناچار تسلیم پلیس شدند.

ماموران در بازجویی ها ابتدایی از متهمان پی بردند که امیرحسین 40 ساله و رضا 31 ساله از سارقان خشن و سابقه دار شهر خرمشهر هستند که بارها در شهر آبادان و خرمشهر دست به دزدی theft زده اند.

امیرحسین در اعترافاتش گفت: چندی پیش با رضا آشنا شدم و تصمیم به دزدی گرفتیم و برای اجرای نقشه هایمان از من می خواست که به آبادان بیایم و فکر می کردم که اهل آبادان است و تازه فهمیدم که رضا نیز همشهری ام است.

سارق حرفه ای ادامه داد: همیشه بعد از مصرف مواد مخدر Drugs هروئین دزدی هایمان را شروع می کردیم و از زنان و کودکان زورگیری و کیف قاپی می کردیم و بارها به خاطر خشونت هایمان در سرقت Stealing طعمه هایمان را راهی بیمارستان می کردیم.

وی افزود: امشب نیز پس از کشیدن مواد برای سرقت در خیابان های خلوت پرسه می زدیم که زن جوانی را دیدم و اقدام به کیف قاپی کردیم و متوجه شدیم که زن جوان به شدت آسیب دیده است اما دوباره در بلوار طالقانی دست به سرقت زدیم که خیلی زود دستگیر شدیم.

امیرحسین که 8 بار به اتهام سرقت و زورگیری به زندان Prison رفته و آخرین بار نیز با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است به ماموران گفت: به خاطر اعتیادم به هروئین دیگر با خانواده ام زندگی نمی کنم و سرقت ها را برای تامین هزینه اعتیادم انجام می دادم.

وی گفت: چند روز قبل رضا اسلحه شکاری شوزنی خرید و قرار بود سرقت هایمان را در مرحله بعدی با تهدید اسلحه انجام دهیم که دستگیر شدیم.

ماموران در بازجویی ها پی بردند متهمان در سناریوی دیگری اقدام به سرقت کابل های برق کرده اند که در دزدی ها رضا با بالا رفتن از تیر چراغ برق ها اقدام به قطع کابل ها کرده و امیرحسین که مسئولیت زاغ زنی داشته اقدام به جمع کردن کابل ها کرده است.

بنا به این گزارش، 2 سارق خشن برای به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 244604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟