رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از اختلاس یک هزار و 66 میلیارد ریالی در بانک ملی شهرستان بام و صفی آباد و بازگرداندن وجوه اختلاس شده در کمتر از 48 ساعت به حساب وجوه اختلاسی خبر داد.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از اختلاس یک هزار و 66 میلیارد ریالی در بانک ملی شهرستان بام و صفی آباد و بازگرداندن وجوه اختلاس شده در کمتر از 48 ساعت به حساب وجوه اختلاسی خبر داد و گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر تراکنش غیر مجاز در این شعبه و انجام بررسی‌های دقیق و تخصصی مشخص شد که یکی از کارکنان بانک با استفاده از حساب یکی از مشتریان با سطح درآمد پایین که کاملا از این ماجرا بی خبر بوده است اقدام به انتقال این مبلغ به حساب های دیگر خود در شعبات کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: برخی از حساب‌های مقصد نیز متعلق به صرافی‌هایی در تهران است که مقرر بود تا از سمت نمایندگی آنها در استانبول ترکیه معادل وجوه انتقالی ارز دریافت شود که با اقدام به موقع و اطلاع رسانی انجام شده از این تبادل ارزی ممانعت به عمل آمد.
این مقام قضائی در استان خراسان شمالی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات هماهنگی متعدد با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان و انسداد حساب‌های منتقل علیه و تلاش های شبانه روزی تمامی مبلغ اختلاس شده قبل از خروج از کشور و هر گونه دخل و تصرف توقیف و به حساب وجوه اختلاسی بازگردانده شد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اظهار کرد: با توجه به احتمال همدستی برخی افراد دیگر با متهم اصلی اقدامات لازم در راستای شناسایی و دستگیری متهم و همدستان احتمالی وی در حال انجام و پیگیری است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟