قتل خونین در  جشن عروسی/رقص با چوب رنگ خون گرفت+عکس

به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد سه شنبه 19 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان درگیری خونین 2 خانواده در مراسم جشن عروسی در یکی از تالارهای پذیرایی قرار گرفتند.

خیلی زود ماموران با حضور در بلوار الغدیر جنوبی زمانیکه وارد تالار پذیرایی شدند با جسد خونین جوان 24 ساله ای به نام کیان روبرو شدند و این درحالی بود که چند تن دیگر در این درگیری زخمی شده بودند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امورجنایی در صحنه جرم Crime حاضر شدند . تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که کیوان از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

کاراگاهان در کاوش های پلیسی پی بردند که کیوان زمانیکه همه در حال پایکوبی در جشن عروسی بودند در حالت غیرعادی وارد حلقه شادی شده و قصد داشته تا چوب دستی ها را از یکی مردان که در حال رقص با چوب بوده بگیرد که مرد جوان که رمضان نام دارد مخالف دادن چوب دستی به کیان می شود.

همین مخالفت باعث شده که بین کیان و رمضان درگیری صورت گیرد و خانواده های این دو جوان به هواخواهی هم وارد درگیری شده و جشن عروسی به درگیری خونینی تبدیل شده است.

با توجه به تحقیقات میدانی در محل درگیری و از خانواده کیان انگشت های اتهام به سمت رمضان بود و ردیابی ها برای دستگیری رمضان کلید زده شد تا اینکه روز عصر چهارشنبه 20 بهمن ماه رمضان پای در اداره 10 پلیس آگاهی تهران گذاشت و ادعا کرد که در این درگیری کسی را به قتل Murder نرسانده است.

رمضان به ماموران گفت: شب حادثه Incident در جشن عروسی در حال رقص چوب زنی بودیم که کیان در حالت غیرعادی به سمتم آمد و می خواست که چوب دستی را بگیرد که با آن مخالفت کردم و همین باعث شد تا او با من درگیر شود و در ادامه خانواده ها برای میانجیگیری وارد صحنه درگیری شدند.

وی افزود: در این درگیری همه دست به چاقو شدند و من نیز چاقو کشیدم و چند نفر را زخمی کردم اما کیان را من به قتل نرساندم چون زمانیکه برادرم چاقو خورد او را برای درمان از تالار خارج کردم و در آن لحظه کیان زنده بود.

کارآگاهان با توجه به ادعاهای رمضان با دستور بازپرس پرونده به بررسی دوربین های مداربسته داخل تالار عروسی پرداختند و بررسی های دقیق نشان از آن داشت که جوان 16 ساله ای به نام رضا عامل این جنایت Crime است که پس از چاقو کشی به سمت سینه مقتول به سرعت از تالار خارج شده است.

در این مرحله تجسس ها برای دستگیری رضا کلید زده شد و کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه عامل این جنایت در شهرک ولیعصر شناسایی شد.

photo_2017-02-11_10-31-1

کاراگاهان ساعت 6 سحرگاه پنج شنبه 21 بهمن با حضور در مخفیگاه این قاتل The Murderer نوجوان موفق به دستگیری رضا شدند.

رضا ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و گفت: رمضان عموی من است ولی به خاطر اختلافاتی که خانواده هایمان دارند همیشه همراهم چاقو است چون هر جا که خانواده هایم باشند احتمال این درگیری وجود دارد.

وی افزود: روز حادثه ما در مراسم جشن عروسی حضور داشتیم که درگیری بین کیان و رمضان صورت گرفت و من هیچ دخالتی در این درگیری نداشتم تا اینکه رمضان به سمت پدرم حمله کرد و به همین خاطر چاقویم را از زیر لباسم بیرون کشیدم و ضربه ای به سینه کیان زدم و سپس از تالار خارج شدم.

قاتل نوجوان ادامه داد: اصلا به هواخواهی عمویم پای در صحنه درگیری نگذاشتم و ضربه را در دفاع از پدرم زدم و به خاطر مشکلاتی که با رمضان داشتیم تصمیم گرفتم قتل را گردن رمضان بیندازم که خیلی زود دستم رو شد.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟