صبح یکشنبه سرقت Stealing از بانک مسکن واقع در خیابان حکیم شفایی اصفهان به کلانتری 17 این شهر اعلام شد. بلافاصله استوار دوم مهدی محمدی به محل حادثه Incident اعزام شد. او به محض رسیدن به بانک سارق مسلح نقابدار را دید که پس از سرقت در حال فرار Escape است.

مأمور گشت کلانتری همان موقع با دزد The Thief نقابدار درگیر شد اما چند لحظه بعد سارق مسلح با شلیک گلوله‌ای او را هدف گرفت و با توجه به خلوت بودن خیابان، پا به فرار گذاشت. مأمور گشت که با اصابت گلوله بشدت مجروح شده بود به درمانگاه ثامن‌ در خیابان پروین انتقال یافت و پزشکان برای نجاتش تلاش کردند ولی به علت شدت خونریزی به شهادت رسید.پس از این سرقت و شهادت مأمور پلیس، تلاش گسترده برای شناسایی سارق مسلح فراری آغاز شده است. میزان پول سرقت شده از بانک هنوز اعلام نشده است.

یک کشته و سرقت ده ها میلیون تومان

خبرنگاران از اصفهان گزارش دادند: «ساعت 8 و 32دقیقه صبح یکشنبه، بانک مسکن در خیابان حکیم شفاهی اصفهان هدف سرقت قرار گرفت. سارق مسلح با ورود به بانک مسکن شعبه ملاصدرا و تهدید کارمندان حدود 50 تا 60 میلیون تومان پول نقد و تراول چک سرقت کرد.»سرهنگ حسین حسین‌زاده -جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان- دقایقی پس ازسرقت گفت: «پس ازاعلام ماجرا، ساماندهی یگان‌های عملیاتی پلیس Police در دستور کار قرارگرفت تا سارق موفق به فرار از اصفهان نشود.»ازسوی دیگر برخی اظهارات حاکی از آن است که سارق به‌دنبال خروج از بانک با مأموران گشت کلانتری روبه‌رو شده و بی درنگ تیراندازی کرده بود که استوار دوم محمدی بشدت مجروح و پس از دقایقی در بیمارستان شهید شد.به گفته شاهدان عینی در زمان سرقت مراجعه‌کننده زیادی در بانک نبوده و بجز سرباز در هنگام خدمت، کسی آسیب ندیده است.سارق حدود ۴۵ ساله نیز با خودروی پژو پارس سفید رنگ متواری شده است که تلاش‌های گسترده برای شناسایی و دستگیری‌اش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟